• Vetgedrukt is belangrijker dan overige mogelijk rollen!

    Synopsis
    Het dropje Fields ligt heel dicht bij het Jonanthan Fields Park, want echt een reusachtig park is. Vroeger leefde daar een graaf, maar ondertussen stond diens prachtig groot huis als een tijdje leeg.
    Tot de mysterieuze Cree Turres naar het dorpje komt en de raadsleden overtuigd het huis aan hem te verkopen.
    In het begin weet niemand wat er komt, maar wel dat er werken plaatsvinden, zoals uitbreidingen. Maar dat is alles wat men weet.
    Het huis wordt een adoptie center...maar niet voor mensen

    Wat do I need:
    - Vampieren:
    - Weerwolven:
    - Demonen:
    - Hybriden:
    (Staf van het weeshuis(koks, ordehandhavers,...)
    - Medestudenten van Amy en Valentin
    - Mensen die een wezen adopteren
    - Familie van Amy, Valentina, en andere sukkelaars die adopteren mag ook[
    /b]
    Voorlopig heb ik:
    4 vampieren (met Cam erbij/ 2 vrouwen & 2 mannen)
    3 weerwolven (2 vrouwen & 1 man/ Mannelijk weerwolven?!?!)
    1 hybride (demon/succubus)
    4 Demonen (Cree eventjes meegerekend/ 2 vrouwen & 2 man)

    Fill this in!:
    - Foto:
    - Voornaam & Familienaam:
    - Leeftijd:
    - Ras:
    - Innerlijke:
    - Uiterlijk:
    - Krachten (vampieren/weerwolven niet niet echt nodig, vooral voor demonen)
    - Overige

    Story is hier Klik

    [ bericht aangepast op 2 feb 2012 - 17:36 ]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    - Foto:


    - Voornaam & Familienaam: Nina Ronalds
    - Leeftijd: 35
    - Ras: Mens
    - Innerlijke: Nina is een zeer gevoelig iemand. Ze is dol op lachen en plezier maken. Ze ziet in iedereen wel iets goed. Zelfs al is die persoon diep vanbinnen het geweldadigste monster is. Ze is niet bang om iets te doen waar niet over nagedacht is. Ze houdt van veranderingen in haar leven en kan af en toe losbollig zijn. Nina is dol op goede gesprekken met mensen die ze vertrouwd, want buiten haar zwart katje, Figaro, heeft ze niemand.
    - Uiterlijk: Nina is 1m69. Ze weegt 55 kg en is erg slank gebouwd. Haar natuurlijke haarkleur is ros, maar ze kleurt haar krullende lokken blond. Haar ogen zijn felblauw en passen erg goed bij haar bleke huid. Op haar rechterbeen heeft ze een groot litteken, dat ze opliep als 8jarige doordat ze een vuurwerkpijl tegen haar been kreeg.
    - Overige: Nina is een erg rijke dame. Ze heeft een enorme smak geld geerfd van haar vader die een rijke hertog was. Haar moeder stierf bij haar geboorte door te veel bloedverlies.

    Laat je nog iets weten? :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jij hebt een abo, dus je zult het wel zien XD
    Is een demon goed?


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    VCL schreef:
    Jij hebt een abo, dus je zult het wel zien XD
    Is een demon goed?

    Je doet er mee wat je wilt :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Muwhahahaha....voel ik me net als Cree

    Iemand nog een mens of desnoods monster?

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 19:55 ]


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Foto:


    - Voornaam & Familienaam: Haze LeLouche. (Uitspreken als Heez Liloesj)
    - Leeftijd: 24, als demon zijnde 450 jaar.
    - Ras: Demon.
    - Innerlijke:Haze is over het algemeen een erg rustig meisje; kalm, meestal een boekje lezende en een sigaretje rokende op de bank, totdat mensen haar storen. Haze is gesteld op haar innerlijke en dagelijkse uurtje rust, en mocht dit verstoord worden, zal zij niet alleen vuur spuwen, zij zal dreigen het gebouw en de Aarde te verwoesten met haar onaardse duistere krachten. Liefde heeft Haze nooit gevoeld; de dwazen waren bang voor haar, bang om in haar zwarte, -alsnog kloppende-, hart gesloten te worden. Haze wil liefde voelen, zij is een romanticus, maar er is slechts een gros mannen voor haar uitverkoren.
    - Uiterlijk:Haze heeft de lange rode haren van een vampier, die elegant meewimpelen met de wind als zij ook maar haar hoofd beweegt om een nonchalant knikje naar een jongeman op een wit paard geeft om hem te begroeten. De lippen van mejuffrouw zien er zo kusbaar uit, maar is dit slim? Wie weet zijn zij vergiftigd. Haze is lang, zij reikt tot in de lucht met haar een meter vierentachtig en haar zestig kilo. Felblauwe ogen die rechtstreeks door je hart heenspiezen. Haze, de prachtvrouw.
    - Krachten: Haze heeft de immense levenskracht die alles kan verwoesten met haar enorme vleugels en vuur. Zij kan ook bezit nemen van mensen als zij dit wil, en haar lippen vergiftigen.
    - Overige: Haze heeft een interessante stamboom: Haar ouders waren oorspronkelijk baron en barones, maar hebben Haze afgestaan aan een stel dat haar ziel verkocht aan de duivel. Daarom is zij een demon.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 22:20 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ook al heb ik ontsteking aan beide duimen, toch probeer ik verder te doen. Het had natuurlijk wel wat trager zijn.

    Mensen mogen altijd aangevraagd worden!


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Ik heb de draad weer opgepikt...binnenkort deel één van part 2!


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    VCL schreef:
    Ik heb de draad weer opgepikt...binnenkort deel één van part 2!


    Leuk!!

    Door de unif gaan dingen wel trager vooruit...dus nog steeds geduld hebben...sorry
    (een tekst van minstens 3000 woorden over een onderwerp dat je bijna niet vindt in de opgegeven naslagwerken..is rot
    (de 25ste dynastie van Egypte voor geschiedenis van het Oude Nabije Oosten))


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Ohhh succes!(flower)

    Bedankt! (flower)
    (Het zal wel lukken, moet wel, anders ben ik al de helft van mijn punten op het examen kwijt...kan ik maar minstns en dan moet ik alles juist hebben de helft halen)

    Anyways...schrijf zo meteen wel verder. Ik denk dat ik mijn eigen rollen hier ook ga plaatsen...handiger voor mij! (Lucas had een crush op Sophia, wie weet er van? Wie niet? Muwhaha..precies een soap!)


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Haha ik weet al wie wie dat had je me verteld per pb if you can remember (A)

    Ik had het feitelijk over wie het daar wist (Cree en zo..) (A)
    Nee...ik heb een zeer selectief en vreemd geheugen :D


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Haha oke geeft niet. Ik ben benieuwd hoe het gaat worden (:

    Foto: Look 1 Look 2 Andere komen nog...
    - Voornaam & Familienaam: Cree Turres
    - Leeftijd: Onbekend
    - Ras: Demon
    - Innerlijke: Demonen zijn van nature nogal egoïstisch en tamelijk sadistisch, Cree vormt niet echt een uitzondering. Al spreidt hij meer geduld tentoon en schijnt wel iets te kennen en te accepteren als liefde (broederliefde en vriendin --> Sophia). Demonen verbergen die gevoelens en gaan ook vaker van de ene naar de andere, maar hij lijkt haar nog niet meteen te willen inruilen. zijn karakter is voor de meeste een groot vraagteken.
    - Uiterlijk: Onbekend.
    - Krachten: Shapeshifter en opwekken/aanpassen van schaduwen. Misschien meer.
    - Overige: Architect en baas van alles..


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.