• dat wil ik dus graag worden.
    alleen heb ik 2 problemen.
    1, mijn pa is totaal tégen.
    hij is ervan overtuigd dat de dieren er zijn om op te weten, maar daar ben ik het niet mee eens...
    wat vinden jullie trouwens?
    dus hij wilt het niet omdat ik dan alleen maar groenten en vervangproducten kan eten.
    ik wil ook geen vis meer eten, dat zijn ook dieren.
    en het tweede probleem is dat ik veel mensen ken die ook zeggen dat ik het niet moet doen omdat ik nog in de groei ben enzo en ijzertekort en zo van die dingen kan krijgen.
    maar dat is toch te vermijden met vervangproducten?
    wat vinden jullie dat ik moet doen? (:
    ik wil sowieso eerst wat meer informatie opzoeken.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Nichole schreef:
    Ik ben niet vegatarisch.. want ik hou van MacDonalds.. maar mijn zusje van 16 wel: al vanaf haar 8e.. het kan best alleen je moet wel vleesvervangers; eieren, kaas, vegatarisch nep-vlees, eten. Want anders is het echt heel slecht voor je.

    Ze hebben vegiburgers bij de McDonalds. En ik kan als kieskeurige vegetariër meedelen dat ze lekker zijn.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Surreal schreef:
    Ik ben sinds oktober vegetariër en mijn bloed is tip top in orde. Ik wil je een tip geven though, als je toch door wil gaan of je vader akkoord gaat moet je je lichaam gewend maken eraan. Eet soms nog eens vlees en af en toe een vervangproduct of zo want ik werd het plots op een dag en dat was niet echt slim van me. En the thing is, vegetariërs doen het voor dieren, en niet voor planten dus al dat gepraat over hoe planten organismen zijn maakt niet echt veel uit als je een dierenliefhebber bent. En uiteindelijk maken vegi's wel een verschil. En als het écht niet mag van je vader rebelleer dan haal biologisch vlees dan naar boven, het is geen vegetarisch maar het is ook veel gezonder dan vlees waarbij arme diertjes zijn bij vetgemest.

    Niet om moeilijk te doen ofzo, maar meestal duurt het even (een jaar, twee, drie) voordat je reserves uitgeput zijn.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Surreal schreef:
    (...)
    Ze hebben vegiburgers bij de McDonalds. En ik kan als kieskeurige vegetariër meedelen dat ze lekker zijn.


    haha, bedankt voor de mededeling/tip xD


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Je moet doen wat je wil. Wel oppassen voor bloed armoeden. Ik eet zelf biologich gang baar komt me. Keel niet in. Liefst.eet ik me eigen beeste op dan weet ik zeker dat ze fijn leven hadden. En ik hoef zelf niet elkedag stukkie twee keer per week is prima. Ps ik zit op me HTC dus sorry als et. Fouten zijn


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.