• Ik heb het een week geleden uitgemaakt met mijn vriend en nu is hij heel irritant. Gisteren was ik met een goede vriend van me naar de punkerpicnick hier in de buurt en ik kwam mijn ex dus tegen. Hij was flink aangeschoten, nog net niet dronken.
    Hij eisde me helemaal op en wilde me meenemen naar zijn huis om seks te hebben. Ik heb hem gewijgerd en toen begon hij te vloeken. Ik ben daar weggehaald door de vriend die ik had meegenomen. Maar nu zit mijn ex de hele tijd berichten naar me te sturen zoals "Sorry schat" en dat soort dingen. Ik weet echt niet meer wat te doen! weten julie misschien iets?


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Asleep schreef:
    Ik denk dat hij je gewoon mist. Wacht af, en als het niet overgaat moet je actie ondernemen. (krul)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik zit alleen maar te lol'en om dit topic. No offence, negeer deze reactie maar (krul)

    Uneventful schreef:
    WHAT THE, je bent 13 en je hebt een vriendje die aangeschoten is? God waar moet het heen met deze wereld. Amen.


    Een ex van mij kwam ook dronken op mijn 13e verjaardag, dat gebeurt nou eenmaal. En kom op, dertien is ook weer niet zo héél jong, het ligt er maar aan hoe volwassen je al bent.
    ON: als hij maar niet kapt met stalken moet je echt naar de politie gaan, meid. There's no other option, zulke jongens kunnen gevaarlijk worden.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Devilsmith schreef:
    Ik heb het een week geleden uitgemaakt met mijn vriend en nu is hij heel irritant. Gisteren was ik met een goede vriend van me naar de punkerpicnick hier in de buurt en ik kwam mijn ex dus tegen. Hij was flink aangeschoten, nog net niet dronken.
    Hij eisde me helemaal op en wilde me meenemen naar zijn huis om seks te hebben. Ik heb hem gewijgerd en toen begon hij te vloeken. Ik ben daar weggehaald door de vriend die ik had meegenomen. Maar nu zit mijn ex de hele tijd berichten naar me te sturen zoals "Sorry schat" en dat soort dingen. Ik weet echt niet meer wat te doen! weten julie misschien iets?


    Hoe oud is die gozer? 17? :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Hoe oud is die gozer? 17? :l


    nee, hij is bijna 16 (kom ik net achter xD)


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Devilsmith schreef:
    (...)

    nee, hij is bijna 16 (kom ik net achter xD)


    Dan vraag je er zelf om ;l Je bent 13, meiden van 13 houden zich met heel andere dingen bezig dan gozers van 16.

    Ga leuke dingen doen met je vriendinnen, slaapfeestjes houden en hele nacht films kijken. :S

    Jezus, wat vinden je oduers hier wel niet van, de jeudg tegenwoordig wordt steeds gestoorder.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dan vraag je er zelf om ;l Je bent 13, meiden van 13 houden zich met heel andere dingen bezig dan gozers van 16.

    Ga leuke dingen doen met je vriendinnen, slaapfeestjes houden en hele nacht films kijken. :S

    Jezus, wat vinden je oduers hier wel niet van, de jeudg tegenwoordig wordt steeds gestoorder.


    nou, dat is niet altijd zo hoor..

    maar oke, misschien wel een beetje, maar kom op, hij weet dat ik 13 ben! en ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik het niet wil...


    Well fuck you 'cause I'm a stegosaurus

    Devilsmith schreef:
    (...)

    nou, dat is niet altijd zo hoor..

    maar oke, misschien wel een beetje, maar kom op, hij weet dat ik 13 ben! en ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik het niet wil...


    Eigen schuld. Tsja, je moet gewoon bij je leeftijdgenoten blijven.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kijk het even aan. Als het erger word lang blijf kan je altijd nog maatregelen nemen. Maar stap niet meteen naar de politie,die doen toch meestal niks(ze kunnen niks doen) en het geeft alleen maar een hoop narigheid.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall