• Mjn kleedje dat ik ongeveer 1 week geleden besteld had voor een trouw dees weekend is toegekomen.Ik ben er echt verliefd op !
    Klik Het is van de Large.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Schattig!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hmm niet mijn stijl, maar ik ken het gevoel hoe blij je bent als er een pakketje binnenkomt!


    It's time to be happy again.

    Dat vind ik dus drie keer niks :x


    "I shut my eyes in order to see.'

    RealxMadrid schreef:
    Ik vind hem niet zo leuk, sorry.

    Schattig! Ik vind het altijd zo grappig hoe Belgen 'kleedje' zeggen, ik moet dan altijd aan een dekentje denken ipv een jurkje xD


    I was an angel living in the garden of evil

    Lovelyxxx schreef:
    Schattig! Ik vind het altijd zo grappig hoe Belgen 'kleedje' zeggen, ik moet dan altijd aan een dekentje denken ipv een jurkje xD


    Ik moet dan altijd denken aan een tafelkleed en dan zie ik ze al rondlopen met een omgevouwen tafelkleed x'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mwah, niet echt mijn stijl, maar ik ben blij voor je dat je er zo blij mee bent (: Vage zin, haha


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Hij is schattig maar niet echt mijn stijl.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Endure schreef:
    (...)

    Ik moet dan altijd denken aan een tafelkleed en dan zie ik ze al rondlopen met een omgevouwen tafelkleed x'D


    xD Ja weet dat het in AN jurk is maar ja met ons dialect hier.. Nu je het zegt ... Vervolgens zal ik ook telkens aan een tafelkleed moeten denken had er eigenlijk nog niet opgelet dat het hetzelfde kan betekenen --' * Voelt zich dom en raar* xD


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Nice (:


    Inspiration can hit you any time

    Wat schattig! :9~


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Vind hem best leuk (:


    Olive

    Endure schreef:
    (...)

    Ik moet dan altijd denken aan een tafelkleed en dan zie ik ze al rondlopen met een omgevouwen tafelkleed x'D

    hahaha, ja exactly!


    I was an angel living in the garden of evil

    MissDwarf schreef:
    (...)

    xD Ja weet dat het in AN jurk is maar ja met ons dialect hier.. Nu je het zegt ... Vervolgens zal ik ook telkens aan een tafelkleed moeten denken had er eigenlijk nog niet opgelet dat het hetzelfde kan betekenen --' * Voelt zich dom en raar* xD

    Jullie accent/dialect is lief!


    I was an angel living in the garden of evil

    Doet me denken aan de jaren .. 80 ofzo. 8D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.