• Beste inwomers, hier komt het al bekende news van de laatste paar dagen! Ik had beloofd dat er binnen een week weer een satire breaking news kwam, maar aangezien ik op vakantie was en naar ideeën zocht had ik het uitgesteld. Maar hier is het de breaking news van deze week!


    1 Een grote groep koeien gingen de trein in. De groep kreeg massaal een boeten doordat ze zonder kaartje de trein ingestapt waren.

    2 Er is een wetenschapelijke ontdekking gevonden. Er was een ufo ontdekt bij een van de weilanden. De ufo blijkt een theepot te zijn. Wetenschappers zijn momenteel wel benieuwd wanneer de aliens met ons willen communineren.

    3 Er waren in het natuurgebied in geldenland een eenhoorn gespots. Het bleek een steentje te zijn met een tak erop.

    4 De windmolen in flevoland is eigenlijk een geheim apparaat om jouw gedachtes te controleren, volgens samenzweringexpers

    5 jongeman met ondebroek op zijn hoofd was erg emotioneel toen hij een bananenschil op de snelweg zag. Volgens zijn psycholoog had hij enkelen jaren een trauma op gelopen nadat hij 2e was met het mariocard spel. Een bananenschil op de snelweg raakte zijn emotionele snaar



    Let's drink Jasmin tea!