• Ja, ik zit dus in mijn examen-periode. En aangezien we enkel met Kerstmis examens hebben gehad en met Pasen geen, hebben we nu leerstof van januari tot en met nu dat erin moet.
    Nou, dat ging wel, tot dit weekend. We moesten écht heel erg veel leren voor Anatomie en Fysiologie (is één vak) en daar kwam dan nog eens drie hoofdstukken apparatenleer bij. Ik geluk dat apparatenleer me goed afgaat.
    Anatomie en Fysiologie was een regelrechte ramp. Dat examen heb ik verknald.
    Nou ja, nu komt er bij dat we op één namiddag maar moeten zien dat we Geschiedenis (10 lessen, +- 20 bladzijden doorlopende tekst) en wiskunde moeten kennen. En aangezien ik een onvoldoende sta voor geschiedenis ben ik er echt zo goed als mogelijk mijn best voor aan het doen, en ik zit er al bijna zes tot zeven uur aan te leren. Nu moet ik nog 2 hele lessen doen.
    Én ik heb mijn wiskunde vandaag nog niet eens vástgehad. Dit wordt me echt te veel, ik snap niet dat het school niet inziet dat die examens met Pasen echt wel nodig zijn om de leerstof aan te kunnen. D:

    Dus, nog iemand met onmogelijke examenleerstof?
    gaat nu weer verder leren.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Postcards schreef:
    Ik heb hetzelfde gevoel, maar het is nodig om later jouw examens op de universiteit te kunnen afmaken zonder problemen (:


    Ik ga niet naar de universiteit? :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    En ik zat al te klagen met 8 app van Frans en 6 blz levensbeschouwing :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Desilio schreef:
    En ik zat al te klagen met 8 app van Frans en 6 blz levensbeschouwing :Y)


    Wisselen? :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson