• WTH?

    Bron

    Wie schrijft er nu zo'n kinderboek?!
    En het meest ironische is dat die 'Belg' op die tekening een Barret draagt en lederhosen? Dat is frans en duits en heeft al absoluut niets te maken met België..


    Get outta my head!

    WTH :O


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    O wee als er ergens fuck in een liedje staat, maar dit geven ze dan wel uit.

    Die man heeft trouwens overduidelijk zijn les niet geleerd. Rubens was immers een grote Belg, Damiaan, Mercx you name it. 'Belgisch' bestaat niet en ipv spruitjes zou hij beter naar onze frieten verwijzen. Dipshit.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 12:57 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Lol, ik vind belgië leuker dan Nederland, bij ons denkt iedereen aan drugs en seks. ;x


    SLOAN.

    Prongs schreef:
    O wee als er ergens fuck in een liedje staat, maar dit geven ze dan wel uit.

    Die man is trouwens overduidelijk zijn les niet geleerd. Rubens was immers een grote Belg, Damiaan, Mercx you name it. 'Belgisch' bestaat niet en ipv spruitjes zou hij beter naar onze frieten verwijzen. Dipshit.


    that^


    There's power in the words you whisper.

    Peeta schreef:
    Lol, ik vind belgië leuker dan Nederland, bij ons denkt iedereen aan drugs en seks. ;x

    Haha, nu moet ik denken aan Eurotrip

    Oké... Dit is toch echt het belachelijkste dat ik ooit gehoord heb. En welke idioot geeft dat boek überhaupt uit? Ik kan gewoon niet geloven dat dit serieus is.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Eerst: Helemaaaaaal geweldig dat er in Luxemburg staat "No one cares" -sorry-

    Dus on-topic: Wat een weirdo..?


    It ain't broke, so don't fix it.

    Delirious schreef:
    Wth?
    Dit gaat erover ;o
    Dat dit boek überhaupt màg gepubliceerd worden? O.o
    Een boek dat genocide aanleert?
    Omg x_x


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Memphis schreef:
    Oké... Dit is toch echt het belachelijkste dat ik ooit gehoord heb. En welke idioot geeft dat boek überhaupt uit? Ik kan gewoon niet geloven dat dit serieus is.
    Idd, ik snap niet dat het mag uitgegeven worden. Als het boek 'Let's kill all the African Americans" heette, dan zou het racisme en discriminatie zijn, maar bij Belgen niet?

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 13:25 ]


    Get outta my head!

    Matthew schreef:
    Haha wtf :') Vreemde mensen op de wereld.

    Dat is gewoon ziek. Straks begint er nog een derde wereldoorlog waarbij chocolade-etende belgen het doelwit van worden, ugh.


    If we had not a soul, music would have created it.

    ololol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Prongs schreef:
    O wee als er ergens fuck in een liedje staat, maar dit geven ze dan wel uit.

    Die man heeft trouwens overduidelijk zijn les niet geleerd. Rubens was immers een grote Belg, Damiaan, Mercx you name it. 'Belgisch' bestaat niet en ipv spruitjes zou hij beter naar onze frieten verwijzen. Dipshit.


    _O_


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Dat is gewoon ziek. Straks begint er nog een derde wereldoorlog waarbij chocolade-etende belgen het doelwit van worden, ugh.

    .. puur en alleen omdat ze chocola eten. -___-'


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Wat een tering mongool.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?