• WTH?

    Bron

    Wie schrijft er nu zo'n kinderboek?!
    En het meest ironische is dat die 'Belg' op die tekening een Barret draagt en lederhosen? Dat is frans en duits en heeft al absoluut niets te maken met België..


    Get outta my head!

    Let's kill Danny die dit boek heeft gemaakt


    All I wanna do is lose control

    BananaxShake schreef:
    Let's kill Danny die dit boek heeft gemaakt


    Nee, we stoppen hem levenslang in een isolatiecel.
    Dan wordt 'ie nog gekker dan hij al is.
    x]


    There's power in the words you whisper.

    BananaxShake schreef:
    Let's kill Danny die dit boek heeft gemaakt
    Prachtplan! (:


    Get outta my head!

    Delirious schreef:
    Wth?
    Dit gaat erover ;o
    Dat dit boek überhaupt màg gepubliceerd worden? O.o
    Een boek dat genocide aanleert?
    Omg x_x


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Uhm,wat is het woord dat ik zoek. Vreemd..nee,gek..nee ook niet.
    O ja ik weet het al gestoord!!
    Waarom zou je in hemelsnaam België iets aan willen doen,als hij gelijk heef en België is nergens goed voor(wat niet zo is),waarom zou je er dan aandacht aan willen besteden. Het is maar een klein landje op de grote wereld.
    Die gast is echt goed gek.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Delirious schreef:
    Wth?
    Dit gaat erover ;o
    Dat dit boek überhaupt màg gepubliceerd worden? O.o
    Een boek dat genocide aanleert?
    Omg x_x


    Food.

    Die man weet duidelijk niet waar hij over schrijft...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Reloaded schreef:
    WTH?

    Bron

    Wie schrijft er nu zo'n kinderboek?!
    En het meest ironische is dat die 'Belg' op die tekening een Barret draagt en lederhosen? Dat is frans en duits en heeft al absoluut niets te maken met België..


    dat komt omdat er in België een kant duits en een kant frans is :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    nou, al meer dan een jaar zonder regering zitten en met drie taalgroepen samenleven, dat ze ons dat maar 'ns nadoen.
    ik vind eigenlijk dat ze er ook belgian fries van moeten maken i.p.v. french fries; tjah, only in america, zeker?

    Reloaded schreef:
    (...)Ja en dan. het is niet omdat wij geen klompen dragen, of lederhosen of barretjes dat wij geen identiteit hebben..
    En dat is dan nog altijd geen reden om een genocideboek voor kinderen te schrijven.


    Yo, onze identiteit is de manier waarop wij altijd alles 10.000x ingewikkelder maken dan dat nodig is. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Volgens mij heeft die gast gewoon geen leven & zocht hij iets om zich mee bezig te houden (nerd)


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Sorenos schreef:
    (...)

    dat komt omdat er in België een kant duits en een kant frans is :)
    Er is ook een vlaamse kant. En het is niet omdat wij franstaligen hebben dat wij de franse cultuur bezitten?! (En dat weet die gast nog geen eens, hij denkt dat Belgisch een taal is!)


    Get outta my head!

    Dieje vent is levenloos..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Reloaded schreef:
    (...)Er is ook een vlaamse kant. En het is niet omdat wij franstaligen hebben dat wij de franse cultuur bezitten?! (En dat weet die gast nog geen eens, hij denkt dat Belgisch een taal is!)


    :8


    All I wanna do is lose control

    Reloaded schreef:
    (...)Ja en dan. het is niet omdat wij geen klompen dragen, of lederhosen of barretjes dat wij geen identiteit hebben..
    En dat is dan nog altijd geen reden om een genocideboek voor kinderen te schrijven.

    Wij hebben: chocolade, frietjes, paardenworsten, mattentaarten, wafels, ...
    Hoezo geen identiteit? :]


    Has no one told you she's not breathing?