• WTH?

    Bron

    Wie schrijft er nu zo'n kinderboek?!
    En het meest ironische is dat die 'Belg' op die tekening een Barret draagt en lederhosen? Dat is frans en duits en heeft al absoluut niets te maken met België..


    Get outta my head!

    -schiet gigantisch in de lach-
    Wat mensen tegenwoordig al bedenken ='D In Nederland zou je meteen een proces aan je broek hebben, al dan niet een proces geleid door het Europees hof van de rechten van de mens.
    Ik vind het persoonlijk echt hilarisch en meer dan een beetje triest. Als de belgen al geen identiteit hebben, wat hebben de Amerikanen dan? Serieus, wel België gebruiken als gevechtsgebied tijdens de oorlogen, maar daarna. God, waar gaat het heen met de wereld?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    -schiet gigantisch in de lach-
    Wat mensen tegenwoordig al bedenken ='D In Nederland zou je meteen een proces aan je broek hebben, al dan niet een proces geleid door het Europees hof van de rechten van de mens.
    Ik vind het persoonlijk echt hilarisch en meer dan een beetje triest. Als de belgen al geen identiteit hebben, wat hebben de Amerikanen dan? Serieus, wel België gebruiken als gevechtsgebied tijdens de oorlogen, maar daarna. God, waar gaat het heen met de wereld?

    Dit is eigenlijk niet echt de schuld van de Amerikanen, maar van deze ene klootzak die de naam van the US door het slijk haalt c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    (...)
    Dit is eigenlijk niet echt de schuld van de Amerikanen, maar van deze ene klootzak die de naam van the US door het slijk haalt c:


    Ik zeg niet dat het de schuld van de amerikanen is. Ik vind het alleen ironisch dat hij zegt dat de belgen geen identiteit hebben, terwijl je dan precies hetzelfde van Amerika zou kunnen zeggen. Net als zo'n beetje élk land op de wereld. Dus het is geen goed excuus of reden om zo'n boek te schrijven.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Ik zeg niet dat het de schuld van de amerikanen is. Ik vind het alleen ironisch dat hij zegt dat de belgen geen identiteit hebben, terwijl je dan precies hetzelfde van Amerika zou kunnen zeggen. Net als zo'n beetje élk land op de wereld. Dus het is geen goed excuus of reden om zo'n boek te schrijven.

    Ik vind dit ook echt niet normaal, maar ik ben het ook zat dat bij elke zot alles wordt veralgemeend tot 'Een man met de Amerikaanse nationaliteit' tot 'Amerikanen'. Ik had dit uit je bericht verstaan, maar blijkbaar was dat niet zo c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Laufeyson schreef:
    ololol.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Volgens mij is die 'Belg' een ingehuurde Aziaat met een barret en lederhosen. Héél erg Belgisch allemaal.
    Enne: 1. Het zijn Aziatische landen waar men hond eet.
    2. Niemand voor hem klaagde over ons bier, onze chocolade en wafels.
    3. 'It smells like pee.' Jaaa hoor, en Californië dan? Like that's much of a highlight..
    4. Het lijkt op die plek van LOTR: I'd be happy. Tolkien (LOTR) heeft tenminste iets kwalitatiefs voortgebracht!
    5. België is wel belangrijk. Vroeger, ten tijde van de Vlaamse Primitieven was Brugge (een BELGISCHE stad verdomme) het centrum van de wereld. Amerikanen komen naar hier om eindelijk eens lekker en gezond te eten, te leren wat écht bier is... Mén wat een sukkel..
    Stomme loser!

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 14:28 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Peeta schreef:
    Lol, ik vind belgië leuker dan Nederland, bij ons denkt iedereen aan drugs en seks. ;x


    Dan moet ik je zeggen dat ik net, in België voorbij een park liep waar een kereltje van 12 à 13 jaar wiet zat te roken, en dat dat kereltje ook al seks heeft gehad, maar goed. (':

    OT: fijn, little kids are going to kill me. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Postcards schreef:
    Volgens mij is die 'Belg' een ingehuurde Aziaat met een barret en lederhosen. Héél erg Belgisch allemaal.
    Enne: 1. Het zijn Aziatische landen waar men hond eet.
    2. Niemand voor hem klaagde over ons bier, onze chocolade en wafels.
    3. 'It smells like pee.' Jaaa hoor, en Californië dan? Like that's much of a highlight..
    4. Het lijkt op die plek van LOTR: I'd be happy. Tolkien (LOTR) heeft tenminste iets kwalitatiefs voortgebracht!
    5. België is wel belangrijk. Vroeger, ten tijde van de Vlaamse Primitieven was Brugge (een BELGISCHE stad verdomme) het centrum van de wereld. Amerikanen komen naar hier om eindelijk eens lekker en gezond te eten, te leren wat écht bier is... Mén wat een sukkel..
    Stomme loser!

    En Antwerpen is de 4de grootste haven ofzo =). Oké die van Rotterdam (ik ben toch juist?) is de grootste maar dan nog?:'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Je zou Belgisch moeten leren op school


    Belgisch is toch geen taal? o.o

    >Amerifat

    Waarom verbaast het mij niet.

    Haha,nu sommige dingen kloppen écht wel niet. Volgens mij kent hij alvast niet de geschiedenis van Amerika én niet van België anders had hij echt wel geweten dat wij in die tijd groot waren én dat zelfs Amerika én België ooit samen gevochten hebben. Al voel ik me nu -eerlijk gezegd- serieus beledigd.

    Keek eens naar die mooie tekeningen *sarcasme*
    http://www.clint.be/saloon/fun/lets-kill-all-belgians-childs-guide-genocide-fotos-gallery

    Plus Belgisch bestaat niet. Wat een onozelaar


    VIP - Very Important Penguin

    En dan is een kinderboek???Is dit een grap?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Memphis schreef:
    Oké... Dit is toch echt het belachelijkste dat ik ooit gehoord heb. En welke idioot geeft dat boek überhaupt uit? Ik kan gewoon niet geloven dat dit serieus is.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik keek trouwens op die site waar je hem kan bestellen. En hij is niet meer beschikbaar. Volgens mij gaat hij niet uitverkocht zijn maar zal hij weggehaald zijn.=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay