• Omg ik ben nu Frans aan het leren. Ik ben 1e jaars en dit is mijn 2 of 3 week. Frans is best moeilijk :S Ik moet nu leren tot 20 tellen. Ik ken het nu wel, maar morgen ben ik het denk ik vergeten. En de uitspraak ken ik niet.
    Hoe gaat het met jullie bij Frans?


    I live for the applause, you will die for it.

    Pff...mijn Frans fucked echt x]
    Mijn Frans boek heet D'accord !

    Jottem
    En ik moet leren voor een SO dat ik morgen heb -.-
    Krijgen we vandaag ook mooi te horen dat hij toch door gaat want mijn eerste frans docent is nu in Canada x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Bij mij gaat het slecht, slecht en slecht xD Zelfs wiskunde gaat naar mijn gevoel nog beter en met wiskunde haalde ik vorig jaar een 4.7 op mn eindrapport:X moet je nagaan ><'
    Welk frans boek hebben jullie?(nerd) Wij Super Chouette! ¬¬


    Wij Branche (yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah) [/NOT]
    Van mijn leerkracht van vorig jaar heb ik niks van frans geleerd, dat duurde eerst een half uur vooraleer onze agenda in geschreven was ¬¬


    Live life limitless.

    Frans is dom xD

    Une, deux, trois, quatre, cinq, six, sept, huit, neuf, dix,
    Onze, Douze, Treize, Quatorze, quinze, Dix-Six, dix-sept, dix-huit, dix-neuf, vingt, enzovoort xD


    Let the Night embrace you

    Oo, uu leert da pas int 1ste middelbaar? ^^ Ik hebt int 5de voort eerst gekrege :] Enjah, int begin is da msschn wa moeilijk om te onthoude, ma daarna zulde zien, da ga ALLEMAAL vanzelf! ^^ Als ge er teminste een goeie leraar/lerares voor hebt ;]
    Ge moet eigelijk vooral in u eerste jaar zien da ge da allemaal altijd zéker 4 dage per week herhaalt! Dan zit da er égt in znnj ;)

    Julie heeft gesproken. :]


    007

    Frans is dom xD

    Une, deux, trois, quatre, cinq, six, sept, huit, neuf, dix,
    Onze, Douze, Treize, Quatorze, quinze, Dix-Six, dix-sept, dix-huit, dix-neuf, vingt, enzovoort xD


    Zeg nou nier dat je dat uit je hoofd hebt geschreven 0o Anders ben je een Frans nerdje x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    Zeg nou nier dat je dat uit je hoofd hebt geschreven 0o Anders ben je een Frans nerdje x]


    Maar dat is wel niet moeilijk om te schrijven he, oke ik volg al 4 jaar frans (allee dit is mijn vierde jaar) dus voor mij is dit niet moeilijk, maar al die nieuwe dingen en die dingen van vorig jaar, vergeet het maar dat ik dat snap ¬¬ xD


    Live life limitless.

    (...)

    Zeg nou nier dat je dat uit je hoofd hebt geschreven 0o Anders ben je een Frans nerdje x]


    Je suis une frans nerdje (nerd)

    Maar ik heb al 2 jaar Frans op school dus logish toch dat ik het kan? xD


    Let the Night embrace you

    (...)

    Maar dat is wel niet moeilijk om te schrijven he, oke ik volg al 4 jaar frans (allee dit is mijn vierde jaar) dus voor mij is dit niet moeilijk, maar al die nieuwe dingen en die dingen van vorig jaar, vergeet het maar dat ik dat snap ¬¬ xD


    Bij mij is het zo, ik snap altijd die grammatica wel maar ik vergeet steeds hoe je die woorden schrijft =.= En dat zuigt maar soms denk ik ook, waarom moet ik nou weten hoe je dat zegt !

    Vorig jaar moest ik leren hoe je zei; hij heeft doorgeslikt ¬¬ Alsof i dat ooit tegen een franspersoontje zou gaan zeggen,ik kom nooit in Frankrijk !


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    Bij mij is het zo, ik snap altijd die grammatica wel maar ik vergeet steeds hoe je die woorden schrijft =.= En dat zuigt maar soms denk ik ook, waarom moet ik nou weten hoe je dat zegt !

    Vorig jaar moest ik leren hoe je zei; hij heeft doorgeslikt ¬¬ Alsof i dat ooit tegen een franspersoontje zou gaan zeggen,ik kom nooit in Frankrijk !


    Ik had het laatste uur frans, en ik zo tegen mijn buur, wat betekend dit weer, en dat woordje hebben we vier jaar geleden al geleerd, even vergeten
    Maar mijn lerares van vorig jaar die zei zo is twee minuten voor dat de bel ging, jah en nu nog rap die OH :O:O Dat was echt kut, heb ik die maar rap ingevuld, maar dat was vorig jaar
    En een goede vriendin van mij had dat vandaag voor en die heeft gewoon niks in gevuld
    Man ik haat frans echt, zelfs ziektes dat is toch niet zo heel nodig, als ik dan t ni kan uitleggen begin ik wel in het engels zene
    En gramaire is bij mij een ramp en vocabulair eigenlijk ookxD


    Live life limitless.

    Geeft niet, ik ben er zelf ook super slecht in. =3 Zit nu in de tweede, en ik weet alleen nog maar hoe je vraagt hoe het gaat en hoe je je voorstelt. xD
    En ik weet toevallig dat 100 'cent' is. x'3
    Slechter dan mij kun je dus niet zijn. =3



    hoe vraag je dan hoe het gaat??
    Ik ben ook 2 jaars mar ik snap er geen fuck van.. Weet allen hoe ik me voostel.. Niet datik dt ooit ga doen>.<

    Frans is dom xD

    Une, deux, trois, quatre, cinq, six, sept, huit, neuf, dix,
    Onze, Douze, Treize, Quatorze, quinze, Dix-Six, dix-sept, dix-huit, dix-neuf, vingt, enzovoort xD
    Dix-Six? xD Dat moet Seize zijn.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hooi:)

    Ik zag je topic en denk ik ga even kijken.
    Ik ben nederlands, en ik nederland geboren, maar woon nu sinds drie jaar in Frankrijk. [Dat bevalt me prima trouwens]
    Ik spreek vloeiend Frans en kan het ook vertalen, dus als iemand moeite heeft met zijn of haar hw.
    Ik vind het heel leuk om te helpen:D[lees: Je huiswerk frans maken^^]
    Dus stuur maar een pd! Ik vind het echt heeel leuk om te doen, en het is ook wel makkelijk voor mij, omdat ik al drie jaar niks anders hoor :P


    Lots of Love

    Jessi


    Nee, jou Kop is Kermis...

    Hooi:)

    Ik zag je topic en denk ik ga even kijken.
    Ik ben nederlands, en ik nederland geboren, maar woon nu sinds drie jaar in Frankrijk. [Dat bevalt me prima trouwens]
    Ik spreek vloeiend Frans en kan het ook vertalen, dus als iemand moeite heeft met zijn of haar hw.
    Ik vind het heel leuk om te helpen:D[lees: Je huiswerk frans maken^^]
    Dus stuur maar een pd! Ik vind het echt heeel leuk om te doen, en het is ook wel makkelijk voor mij, omdat ik al drie jaar niks anders hoor :P


    Lots of Love

    Jessi


    Echt?? Ikke frans hebben tegen maandag (moet ik inhalen) en ik ben er bagger in dus beter gezegd ik snap er geen k*k van
    Maar jah, ik zal het zelf wel doen, maar dat is niet eerlijk, maar jah ma om hulp vragen zeker????


    Live life limitless.

    bij mij gaat het wel voor frans
    is ook logisch als je papa franstalig is
    xXx


    But love's a malady without cure

    Mijn frans..
    Laten we daar maar niet over beginnen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'