• Iedereen heeft er wel een mening over. Ik ga de mijne nu niet vertellen, maar ik zag een filmpje op Youtube van iemand die ik wil laten zien. http://nl.youtube.com/watch?v=8PUV_wwXylQ&eurl=http://forum.onzin.com/topic.php?id=41508 Luister een serieus naar wat hij zegt... ik vind dat hij echt een goed punt heeft...


    BAM!

    Klikangst

    Klikangst

    ik bedoel dit serieus...


    BAM!

    oeeh, je hebt er zelf een reactie op gezet ^^
    maar die gast heeft echt gelijk =D

    Omg.. hij heeft zooo gelijk.. woow.. serieus.. zo bekeek ik het opzich wel al maa rnu alleen nog maar meer!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb trouwens zwaar respect voor deze man hoe hij alles verwoord.. ik was waarschijnlijk allang kwaad geworden, terwijl dat in eerste instantie niet eens mijn bedoeling zou zijn. Want fitna laat de beelden zo zien alsof idd alle moslims zo zijn..

    En nederland en de rest van de wereld is ook nog zo stom om dat zomaar te geloven.

    x.

    ps dankje voor het posten van dit filmpje in het topic!


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    ik bedoel dit serieus...
    ik heb echt klikangst hoor x|

    (...)ik heb echt klikangst hoor x|
    Het is een filmpje over iemand die uitlegt dat geert Wilders fout zat.. en ook uitlegt waarom. En niet op ene kwade of vijandige manier.. maar op ene manier die gewoon helemaal klopt..

    btw.. volgens mij durven mensen niet op dit topic te kijken vanwege de titel -.-


    Wie du mir, so ich dir.

    niet alle moslims zijn zo ^^
    *ahum bv mijn vader niet Auh*


    don't Worry...Be gay.

    (...)Het is een filmpje over iemand die uitlegt dat geert Wilders fout zat.. en ook uitlegt waarom. En niet op ene kwade of vijandige manier.. maar op ene manier die gewoon helemaal klopt..

    btw.. volgens mij durven mensen niet op dit topic te kijken vanwege de titel -.-


    Dit is een serieus onderwerp ik dacht dat dit forum eht wel aankon =/ iedereen heeft er wel een mening over...


    BAM!

    ik zal zometeen ff kijken, zimmer 483 is toch bijna afgelopen ><'


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hij heeft echt zoooo gelijk!


    Mew <3

    (...)Het is een filmpje over iemand die uitlegt dat geert Wilders fout zat.. en ook uitlegt waarom. En niet op ene kwade of vijandige manier.. maar op ene manier die gewoon helemaal klopt..

    btw.. volgens mij durven mensen niet op dit topic te kijken vanwege de titel -.-

    die stukken van uit de koram he :o
    die zijn door die Geert gwn verkeert vertaalt x'D
    omg uik elke bijbel of koran staat bijna het zelfde dus x'D
    gwn niet stelen en dat soort dinge n-.-


    don't Worry...Be gay.

    Hij heeft wel gelijk.


    -

    (...)Het is een filmpje over iemand die uitlegt dat geert Wilders fout zat.. en ook uitlegt waarom. En niet op ene kwade of vijandige manier.. maar op ene manier die gewoon helemaal klopt..

    btw.. volgens mij durven mensen niet op dit topic te kijken vanwege de titel -.-
    ik been gewoon een schijter x'D

    Omg, hij heeft echt zó erg gelijk:O


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.