• Iedereen heeft er wel een mening over. Ik ga de mijne nu niet vertellen, maar ik zag een filmpje op Youtube van iemand die ik wil laten zien. http://nl.youtube.com/watch?v=8PUV_wwXylQ&eurl=http://forum.onzin.com/topic.php?id=41508 Luister een serieus naar wat hij zegt... ik vind dat hij echt een goed punt heeft...


    BAM!

    Hij heeft echt zooooooooo gelyk.=D Die fucking blonde gedoe die moet gewoon het land uit gezet worden ofzo =.=' Ik ben zelf Moslim, en ik ken een NEDERLANDER die Moslim is, ja. Want mijn vriendin zit op een islamitische school, en de directeur was daar eerst ongelofig.=D Pas later werd hij ook islamiet.x|


    ok

    Hij heeft echt zooooooooo gelyk.=D Die fucking blonde gedoe die moet gewoon het land uit gezet worden ofzo =.=' Ik ben zelf Moslim, en ik ken een NEDERLANDER die Moslim is, ja. Want mijn vriendin zit op een islamitische school, en de directeur was daar eerst ongelofig.=D Pas later werd hij ook islamiet.x|

    Ja ik snap wat je bedoelt, ik ken een meisje, ik wist dat ze buitenlands was, maa rik behandelde haar daarom niet anders! Later kwam ik erachter dat ze Moslim was. Ik had echt zoiets van: so what? Ze blijft nog steeds dezelfde persoon =)


    BAM!

    Pfoeh, die vent legt in zo'n paar minuten uit wat ik al jaren schreeuw xD
    He's great... Hij heeft totally gelijk en hij kan het nog goed verwoorden ook, begrijpbaar voor iedereen<3
    Bedankt dat je het liet zien!


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    niet alle moslims zijn zo ^^
    *ahum bv mijn vader niet Auh*


    Jou vader ook? x] mijne ook&mijne is echt geen terrorist ofzeu x'D


    Lalalalalalalala.

    ik ben t hier echt zo mee eens

    ik ben t hier echt zo mee eens

    OO IK BEN NIEUWSGIERIG IK HEB GEEN GELUID x)

    Oeehhh hij heeft zo hard gelijk[A]. T enige wat ik slecht vind aan de islam is dat de man het belangrijkste is en de vrouw achter hem moet lopen en een hoofddoek dragen. Maar daar kan het christendom niet over zeuren, want daar moet de vrouw ook haar man dienen en eigenlijk lange rokken dragen [doen ze bijna nooit]. Maar de islam vind ik wel beter omdat moslims 10% van hun inkomen aan de armen moeten geven(A).
    Maarja mensen zullen elkaar altijd blijven beoordelen daar kun je niets aan doen..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Helemaal waar.
    Geert Wilders: Dood jij(6)
    Sorry hoor, maar ik ben zelf moslim.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...