• Ik ben echt maanden lang blut geweest, gewoon omdat ik geen geld meer had - dôh - en ik m'n geld aan onnodige dingen uit gaf. (Lekker vet eten in de kantine bijvoorbeeld.)
    Maar na een tijdje ben ik daarmee gaan stoppen en heb ik lopen sparen. Blijkbaar stond er nog 40 euro op mijn bank rekening (Hiep hoi) en ik had 50 euro gespaard omdat ik niets uitgaf.
    + ik had gespaard voor Pinkpop, want dat zou ik zelf moeten verdienen. Ik zou in het huishouden dingen moeten doen (strijken, was opvouwen, etc.) en per uur kreeg ik dan 5 euro.
    Ik had 70 euro gespaard, tot ik opeens hoorde dat m'n vriendin twee dagen voor het festival nooit kaartjes had gekocht.
    Dus, maak maar een rekensommetje... Ik heb weer 160 euro op m'n bankrekening! Dus ik ben weer rijk. XD
    En nu zorg ik er gewoon voor dat dat zo blijft, want blut zijn is zó. Kut.
    Whie, wie is er ook rijk?_O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Momenteel ben ik echt heel rijk. Maar ik ben ook aan het sparen voor mijn vakantie met mijn vriend en een vriendin met haar vriend.. Waarheen weten we nog niet, hahaa (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    RealxMadrid schreef:
    Maar, baalde je dan niet dat er geen kaartjes waren gekocht? Nu kon je er niet heen..

    Wel chill dat je lekker geld hebt dan (:

    Ja, ik baalde heeeel erg, en was echt super boos op 'r. Was liever naar Pinkpop geweest dan dat ik nu die 70 euro extra he. XD


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ixora schreef:
    (...)
    Ja, ik baalde heeeel erg, en was echt super boos op 'r. Was liever naar Pinkpop geweest dan dat ik nu die 70 euro extra he. XD


    Ghehehe, waarom had ze die Pinkpop kaartjes niet besteld/gekocht dan? ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Rond de 700 op mn bankrekening en 80 euro contant thuis, dus nee ik ben niet bepaald blut :Y)


    As travars

    Ik ben niet zo rijk, alleen rijk aan kleedgeld (:


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Ik ben blut. Ik krijg pas aan het einde van deze maand weer iets van 250 euro van mijn baantje (: Alhoewel ik nog wel een spaarrekening heb met geld, maar dat is voor mijn rijbewijs, haha (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik ben rijk (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hangt ervanaf als je spaarrekening wel of niet meeteld,maar men ouders 'beheren' tot nu toe nog een deel van al men geld.

    Ik zorg altijd dat ik minstens 150€ in mijn spaarpot heb zitten. En dat lukt me altijd. Al is het soms iets moeilijker nu ik student op kot ben, maar ik heb nog steeds mijn basis. Ik zit zelfs over de 200 op het moment en mama moet me nog geld. (cat)

    Ik ben nu nog rijk (krul)
    200 euro ;d
    Dan komt er denk ik nog zo'n 350 bij, voor 2 schilderijen die ik ga verkopen.
    Maar vanavond is het shopping night, alle winkels zijn tot 12 uur open, dus ik ga het een en ander uitgeven :'DD


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ben niet bepaald rijk XD


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik.
    Maar waarschijnlijk ga ik het uitgeven aan een laptop maar eerst nog verder sparen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ergens tussen de €150 en €200 euro, yay. (krul)

    xjustxmyself schreef:
    Ik :')


    I´m nothing special.