• De titel spreekt voor zich.
    Bij zoek moeten jullie intypen: Kut Haarlem
    en dan die 'jongen' met dat blauwe haar. Hij stuurt mij, en vriendinnen berichten om te neuken, blabla. Aangeven die gast!


    -

    Ik heb 'm een bericht gestuurd


    Wat heb je gestuurd dan?


    -

    (...)


    Nee z'n hyves is niet eng maar die foto is so ielll


    INDERDAAD. :')
    Maar die foto van een kut op de achtergrond zie ik niet hoor.


    -

    (...)



    JAAA MAAR BEN BANG DAT HIJ MES MEE HEEF TIK KOM GEWOON SO NAAR JE TOE EN IK KOM NIET MER NORMALEN KLEREN MET MAROKKAANSE KLEREN :P ik weet niet wat ik zeg maar ik ga MEE


    HALLO ZIJN JULLIE GEK OFZEU? NIET DOEN! SRSLY STRAKS ZIE IK IN DE KRANT IETS VAN: MEISJES VERKRACHT DOOR EEN JONGEN VAN HYVES!Hallo doe normaal.please ga NIET!


    Lalalalalalalala.

    SWEETxQUEEN<33 (285)
    vandaag, 12:48
    vies vuil goor zielig kut kind!Als je zo graag met iemand wilt neuken,ga naar je vader toe&neuk 'm kapot zou ik zeggen¬¬'
    Echt waar gaat het heen met deze wereld?Ik zou als ik jou was maar een tijdje je vader blijven neuken&als die dan kapot is,dan zou ik maar door blijven gaan met zelfbevrediging.MAAR VAN MIJN VRIENDINNEN OF ANDERE MENSEN BLIJF JE AF!

    Gore fucking pedofiel¬¬'






    gOED SO MEID ALLEEN HOPEN DAT IE NIKS TEGEN JOU ZEGt

    SWEETxQUEEN<33 (285)
    vandaag, 12:48
    vies vuil goor zielig kut kind!Als je zo graag met iemand wilt neuken,ga naar je vader toe&neuk 'm kapot zou ik zeggen¬¬'
    Echt waar gaat het heen met deze wereld?Ik zou als ik jou was maar een tijdje je vader blijven neuken&als die dan kapot is,dan zou ik maar door blijven gaan met zelfbevrediging.MAAR VAN MIJN VRIENDINNEN OF ANDERE MENSEN BLIJF JE AF!

    Gore fucking pedofiel¬¬'






    gOED SO MEID ALLEEN HOPEN DAT IE NIKS TEGEN JOU ZEGt



    Laat 'm,als hij te ver gaat geef ik 'm aan bij de politie


    Lalalalalalalala.

    (...)

    HALLO ZIJN JULLIE GEK OFZEU? NIET DOEN! SRSLY STRAKS ZIE IK IN DE KRANT IETS VAN: MEISJES VERKRACHT DOOR EEN JONGEN VAN HYVES!Hallo doe normaal.please ga NIET!




    OMG Daar heb ik niet eens aan gedacht

    So meteen is het een man van 30 ofzo met een mes ik weet nu eigelijk niet of ik ga

    (...)


    Laat 'm,als hij te ver gaat geef ik 'm aan bij de politie




    Woon je in haarlem dan?

    (...)



    Woon je in haarlem dan?


    Nee,maar als hij te ver gaat door bijvoorbeeld afspraken proberen te maken met me,dan geef ik 'm aan&Bitte ga niet.Ik wil niet dat jullie iets overkomt!


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Nee,maar als hij te ver gaat door bijvoorbeeld afspraken proberen te maken met me,dan geef ik 'm aan&Bitte ga niet.Ik wil niet dat jullie iets overkomt!


    Ik twijfel nu al.


    -

    (...)

    Ik twijfel nu al.





    Niemand is gelukkig gegaan maar ze gana wel met hem afspreken ik zou het beter niet doen

    Nee serieus ik heb vannacht om jullie gehuild en dat meen ik.Ik dacht dat jullie zouden gaan :\


    Lalalalalalalala.

    Nee serieus ik heb vannacht om jullie gehuild en dat meen ik.Ik dacht dat jullie zouden gaan :\


    Nee, Siham.
    Dat meen je toch niet hè?
    Ik ga niet, oke?


    -

    (...)




    Niemand is gelukkig gegaan maar ze gana wel met hem afspreken ik zou het beter niet doen


    Ga jij dan of niet?


    -

    hij si er niet meer=0 xD


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    hij si er niet meer=0 xD



    Nee inderdaad. =D


    -