• Ja mijn 2de trouwfeest dit jaar :) Zoals op mijn1ste trouw feest zat ik naast Nic. Het was echt en prachtige avond/nacht. Onze tafel was echt een zotte bende. Het was heel de vrienden groep van het werk te samen. Ja en er was zelf een BV ! Ik weet niet of jullie hem gaan kennen , maar het is een voetballer , zijn naam is Bjorn De Wilde. Hij is de half-broer van de man die trouwde. Ik vind het zo leuk om naar een trouw te gaan. Alles ziet er dan zo sprookjesachtig uit. Later wil ik absoluut ook trouwen. Wie wil er later ook trouwen en voor kerk of niet?


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Ik wil trouwen, ja.
    Maar niet voor een kerk. Ik ben ook niet gedoopt, dan zeggen ze dat, dat niet mag. En ook gewoon omdat ik helemaal niet gelovig ben.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik wil ook trouwen maar niet voor de kerk.

    Ik wil nooit trouwen.
    Te veel gedoe als je weer uit elkaar wilt. (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wil trouwen :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik wil ook wel trouwen alleen weet ik echt nog niet waar, daar ga ik nu eigenlijk ook nog neit over nadenken.. Ik heb nog een heel lang leven voor me.


    Kill them with kindness.

    Ik wil niet trouwen, het is alleen maar meer gedoe als je gaat scheiden. En al helemaal niet voor de kerk.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik wil wel trouwen. En ook voor de kerk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Daar ben ik nog niet uit. Maar als ik ga trouwen, in elk geval niet voor de kerk in Nederland :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil trouwen he. Maar niet in Nederland. en voor de kerk weet ik nog niet.

    Ik weet nog niet of ik wil trouwen... Maar als ik wil trouwen, dan wil ik wel een mooi feest. Maar ook weer niet té groot. En niet voor de kerk, denk ik.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 19:39 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Marshmellow schreef:
    Ik wil trouwen :'D


    All you're patronus are here.

    Trouwen hoeft niet persé,maar als hij het zou vragen dan zou ik wel ja zeggen. Ik weet nog niet voor de kerk,ja/ nee. En die voetballer ken ik wel,nu van naam toch.

    Ik wil niet trouwen =)


    Stop wishing, Start doing..

    LetMeBe schreef:
    Ik wil wel trouwen. En ook voor de kerk.


    Ahha toch iemand die voor de kerk wil trouwen :) Ik twijfel of ik later voor de kerk wil trouwen of niet. Wegens mijn ouders niet voor de kerk zijn getrouwd...


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    C18 schreef:
    Daar ben ik nog niet uit. Maar als ik ga trouwen, in elk geval niet voor de kerk in Nederland :]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.