• Een jonge prinses en een prins worden weggehaald bij het paleis in Costa Marina. De broer en zus komen terecht bij een eiland. RPP. Royal Protecting Program. Zo noemt de prins het tenminste. Normaal heet het Princess Protection Program. Aangezien er meestal meiden komen. Maar goed, de broer en zus krijgen een metamorfose en daarna gaan ze naar een drukke stad in Frankrijk genaamd: Vivant. Ze komen beiden in het zelfde gezin terecht en het kind van het gezin moet hun beiden leren zich te gedragen als Franse kinderen. Gelukkig hadden de prins en prinses wel Frans les thuis. Ze gaan als 'gewone' Franse kinderen naar school. Maar wat als er een groep achter hun identiteit komt? En het eindgala komt er aan! Het is maar hoe je het wilt zien.

    Rollen:

    - Prinses van Costa Marina: Felicita Lucia Mariana Demetria Asturias/ Demi Emelié Delaroux - 18 || Jovantos
    - Prins van Costa Marina: Diego Alejandro Asturias/ Alex Damien Delaroux - 18 || Harcourt
    [R] - Dochter van het gastgezin.: Pippa Louise De la Vincé - 17 || xNeonlights
    - Zoon van het gastgezin.: ||
    - Vader van het gast gezin.: Louis John De la Vincé - 43 || Jovantos
    - Moeder van het gast gezin: ||
    Populaire die er achter komen dat de broer en zus prins en prinses zijn:
    [R]- Mooi populair meisje(leider): Amélie Delacour - ? || PeterParker
    [R] - Mooi populair meisje: Florine d'Aragon - 17 || zarax
    - Mooi populair meisje: Camille Dubois - 18 || AmarePuella
    - Knappe populaire jongen(leider): Robert Delgado - 17 || Armastus
    - Knappe populaire jongen: Ilyaz Maunier - 17 || Embriel
    - Knappe populaire jongen: ||


    Invullen:
    Prins en Prinses:

    Echte naam:
    Schuilnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk voor metamorfose:
    Uiterlijk na metamorfose:
    Innerlijk:
    Nationaliteit:
    Extra:

    De inwoners van Vivant:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Nationaliteit:
    Extra:

    Regels:

    - Resevaties blijven 3 dagen staan!
    - Minstens 150 woorden per post! Iedereen heeft wel een mindere dag, maar sowieso boven de 100 woorden dan.
    - Je mag 2 rollen! Dit zijn dan 1 jongen/man en 1 meisje/vrouw!
    - Respecteer elkaar en maak geen ruzie!
    - Gebaseerd op de Disney film Princess Protection Progam.
    - OOC tussen haakjes: [] {} ()
    - Bestuur alleen je eigen karakter. Tenzij je toestemming hebt van de ander.
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Alleen ik open topics.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 17:51 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik wil de prins wel reserveren :3

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 21:36 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    MT, ik heb momenteel te veel RPG's dus ik ga even kijken welke aan het 'doodbloeden' zijn en of ik tijd heb. :Y)


    wat was dit ookalweer

    Is goed beiden (: Alhoewel ik niet wil doodbloeden o;


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zou ik het mooie populaire meisje die leider is mogen?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik zie nu dat ik er maar 2 actief heb dus geef mij maar populaire jongen (leider :Y) )

    Mijn theaterdocent zegt altijd doodbloeden want het klinkt zo dramatisch :')
    Maar ik zal mijn best doen om dit niet te laten doodbloeden ;3

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 21:41 ]


    wat was dit ookalweer

    Is goed.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 21:41 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een mooi populair meisje reserveren?

    For sure ^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een populaire jongen reserveren? Vul hem zo in.


    "You only live once, but if you do it right, once is enough" - Mae West

    Naam: Ilyaz Maunier
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Ilyaz een blanke huid met bruine ogen en donker haar dat altijd een beetje warrig zit. Hij is iets aan de lange kant en hoewel hij niet erg breed is, is hij wel gespierd.
    Ilyaz is fysiek erg aantrekkelijk en hij is zich er zelf erg bewust van. Hij is ijdel en besteed dagelijks makkelijk een uur tijd aan zijn eigen uiterlijk.
    Innerlijk: Ilyaz is waarschijnlijk de vervelendste persoon die je ooit kan ontmoeten. Hij is arrogant, eigenwijs en impulsief. Hij is zeker niet de juiste persoon om je vertrouwen in te plaatsen want hij als het hem beter uitkomt zal hij je zo verraden. Ilyaz kan erg charmant zijn als hij daar zin in heeft en daardoor kan hij mensen makkelijk overhalen om te doen wat hij zegt. Hij is een hartenbreker die liefde iets voor losers en oude mensen vind.
    Nationaliteit: Frans
    Extra:


    "You only live once, but if you do it right, once is enough" - Mae West

    Mag ik het kind van het 'gastgezin'? En kan ze een meisje zijn?


    ''I like the part when everythings become okay. It's just not the truth.''

    Jupps!^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: Robert Delgado/
    Leeftijd: 17, verjaart op 9 augustus.
    Uiterlijk:


    Robert heeft kort zwart haar waar hij meestal een beanie overheen draagt. Hij heeft volle donkerbruine wenkbrauwen en diepbruine ogen die meisjes naar hem toe laten komen. Zijn lichaam is gemiddeld lang maar toch erg gespierd wat ook wel logisch na alle trainingen die hij volgt. Hij heeft volle lippen waar hij genoeg meisjes mee gezoend heeft. Qua kleding is hij de typische 'hipster.' Beanies, blouses en grote horloges, het is allemaal dagelijks bij hem te vinden.
    Innerlijk: Robert zijn ouders komen oorspronkelijk uit het prachtige Spanje. Maar door een familieruzie waren ze gedwongen het te verlaten en naar La France te verhuizen. Inmiddels woont hij hier al 10 jaar en is een groot deel van zijn Spaanse jeugd uit zijn geheugen gewist.
    Hoewel hij de looks van een Spanjaard heeft heeft hij daarbij de charmes van een Fransman. Hij weet regelmatig meisjes in te pakken een een scheve glimlach of een vlugge knipoog en daar maakt hij natuurlijk handig gebruik van. Misschien staat hij bekend als meisjesverslinder blijven er meisjes voor hem vallen. Maar sinds kort is hij niet meer geïnteresseerd in ze en heeft hij alleen maar oog voor zijn geheime liefde.
    Misschien laat hij het niet zien maar Robert is een erg slimme jongen. Onder lessen is hij liever bezig met zijn vrienden dan met de informatie maar toch gaat hij ieder jaar met gemak over. Tegen leraren is hij vaak vrij brutaal waardoor hij nog minder geliefd word door hun.
    Hij is erg beschermend over zijn vrienden en pikt het niet als er iets over hem gezegd word, hoewel hij vaak genoeg het over andere mensen heeft. Ook kan hij nogal jaloers zijn als zijn vrienden met anderen omgaan
    Toch is Robert soms vrij arrogant en agressief. En vooral dat laatste komt nog vaak voor. Hij is een paar keer geschorst geweest doordat hij mensen verwondingen heeft gebracht met zijn losse handjes. Spijt heeft hij daar nooit van gehad, het was altijd terecht vind hij.
    Zelfs achter de zekerheid die hij wil uitstralen is onzekerheid te vinden. Vooral als het over zijn liefde gaat. Hoewel hij altijd perfect probeert te zijn bij haar in de buurt is hij ervan overtuigd dat het altijd beter kan.
    Nationaliteit: Spanje.
    Extra: Roberts passie is zingen en hij hoopt dat hij er later iets mee kan gaan doen. Qua stijl moet je denken aan Chris Brown, wat overigens ook zijn voorbeeld is.

    Goed? ^^


    wat was dit ookalweer

    Heyy skattienoapatattie ik zou heel graag mee willen doen.Maar zoals je weet heb ik nog nooit mee gedaan aan zoiets, dus ben ik bang dat ik het voor iedereen verpest...


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    AmarePuella schreef:
    Heyy skattienoapatattie ik zou heel graag mee willen doen.Maar zoals je weet heb ik nog nooit mee gedaan aan zoiets, dus ben ik bang dat ik het voor iedereen verpest...


    Hehe ik reageer gewoon even hierop maar ik denk dat je het voor Noa bedoeld :')
    Iedereen heeft ooit zijn of haar eerste RPG. Na een tijdje leer je vanzelf wat je wel en niet moet doen. Dus gewoon doen! :Y)
    Uiteindelijk is iedereen hier ooit met een eerste RPG begonnen.


    wat was dit ookalweer