• Ik had vandaag even een blij momentje toen ik 3x mijn story bij laatst gelezen zag. Daar word ik altijd blij van, op de een of andere manier. Én dat ik over ga zonder onvoldoendes! En dat mijn mentor dacht dat ik niet overging, mwahaha. Wel dus :9~

    Wat was jou blij momentje van de dag?


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    geen, haha.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Kensington heeft mij teruggekrabbeld =]


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Toen ik eindelijk een cadeautje had gevonden voor de 16e verjaardag van een vriendin.
    Hihi, ik vind het ook altijd leuk als mijn verhaal daar zo bij laatst gelezen staat :3


    Alleen maar tranen van geluk

    mijn blije momentje was toen het eindelijk 5 uur was
    kon ik naar huis

    Mijn 'blij'-moment moet nog komen. En dat zal zijn als ik eindelijk slaap heb :')

    Ermm... Mijn blije momentje was toen ik terug kwam van school en er niks meer aan hoefde te doen XD


    Caution first, always.

    Mijn enige blije momentje was de tweet van Kay (gitarist van Valerius) die was echt heel lief...


    dream, dare, fly!

    dat mijn wiskundetoets beter ging dan verwacht (lol)


    Obviously.

    Mijn Frans ging goed (en ik ben slecht in Frans)


    Happy Birthday my Potter!

    Dat het goed ging bij fysio.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Verstoppertje doen met de kinderen op stage (krul)


    -

    Geen enkel blij momentje vandaag (a)


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Toen ik zag dat ik 26 abo's heb op mijn One Direction verhaal (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Toen ik -met pijn in mijn hart- zaterdag een jurkje bij de ZARA heb laten hangen omdat hij 40 euro was. Toen straks kwam ik terug; afgeprijsd naar 15! ;3


    It's time to be happy again.

    MyDrugIsYou schreef:
    Geen enkel blij momentje vandaag (a)


    <3