• Ik heb gewoon echt geen zin meer. Geen zin meer in hoe ik mij voel. In hoe ik nu ben en hoe ik nu doe. Het is gewoon zo fucking kut. Even een snelle uitleg:

    Sinds 2/3 weken ben ik compleet gevoel en emotieloos. Betekent dus dat ik niks voel en nergens iets van aan kan trekken. Ik kan wel sorry zeggen of een ik hou van je zeggen, maar er ligt geen gevoel in. Ik voel niks als ik het zeg, hoe graag ik het ook wil. Ook als iemand mij knuffelt, een kus geeft of wat dan ook. Ik voel het niet, het raakt me niet. Wat mensen ook tegen me zeggen, ik besteed er toch geen aandacht aan. Het doet me niks, dus boeit het me niet. Ik wil ook heel graag mensen geloven maar ik kan het niet.

    Af en toe neemt een emotie volledige controle over me, zoals vanochtend. Ik was zo kwaad, zo woedend, zo laaiend. Zonder ook maar een reden te hebben. Toen heb ik echt zulke agresieve muziek geluistert, maar dat hielp niet. Ik heb ook een gedicht gemaakt (Fucking Rage). Maar dat hielp ook niet... Dus toen ging ik maar tegen de muur rammen met mijn vuisten, met als gevolg dat ik daar nu nog steeds pijn van heb. Maar het hielp en ik ben een deel van mijn woede kwijt. Ik heb me weer kunnen kalmeren en het gaat nu redelijk goed met me.
    Maar ik ben dit gewoon zat, ik wil gewoon weer alles kunnen voelen. Ik wil weer echt kunnen liefhebben. Dingen echt voelen en niet doen alsof. Ik ben het gewoon zat... Ik heb er geen zin meer in...


    Zo dat was het weer eens, sorry dat ik jullie tijd verspil

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 20:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het een beetje vreemd klinken o.O
    Maargoed, sterkte ermee.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mich gewoon proberen door te zetten. Met gevoel of zonder gevoel. Er zijn genoeg dingen die je kunnen tegen houden maar je moet juist laten zien dat je niet snel op zal geven. Je moet door gaan, en ik geloof dat genoeg mensen je daar bij zullen helpen! Je emoties zullen terug komen, echt waar. Ik weet niet wat je er tegen aan kunt doen al heb ik het zelf vaak gehad maar wat ik wel weet is dat je ervan af komt. Bij sommige mensen gaat het snel en bij de andere langzaam. Gewoon proberen door te zetten, je komt er wel uit echt waar!
    En ik denk dat je niemand zijn tijd hebt verspilt. En zo wel moesten ze het gewoon niet lezen!

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Ach ik kom er wel uit, is me al 2 keer gelukt (alleen werd ik toen weer terug gestamt). Dus het lukt me wel


    Ik ken het gevoel helaas maar al te goed. Komt goed jongen. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)Ik ken het gevoel helaas maar al te goed. Komt goed jongen. (:

    Ik weet dat het goed komt. Ik heb alleen geen zin meer in

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 13:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Ik weet dat het goed komt. Ik heb alleen geen zin meer in


    Dan moet je toch zin zien te maken, want met of zonder; Je moet. Unfortunately the only -not extreme- way to go on.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Tja als je alles af gaat kraken op wat mensen hier zeggen dan komt het niet goed nee. Niet zo negatief doen, kan ik niet tegen.


    -

    Genius schreef:
    Tja als je alles af gaat kraken op wat mensen hier zeggen dan komt het niet goed nee. Niet zo negatief doen, kan ik niet tegen.

    Ik wil niet eens negatief zijn. Ik probeer zo positief mogelijk te zijn, maar het lukt niet meer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Ik wil niet eens negatief zijn. Ik probeer zo positief mogelijk te zijn, maar het lukt niet meer.

    Ga naar google, typ in 'Charlie the unicorn' en je zal moeten lachen en dan is het weer in orde (:


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ga naar google, typ in 'Charlie the unicorn' en je zal moeten lachen en dan is het weer in orde (:

    Okeeeh, mag ik mijn 10 minuten leven weer terug? Zoiets achterlijks heb ik nog nooit gekeken -.-. Ik ga wel annoying orange kijken :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Okeeeh, mag ik mijn 10 minuten leven weer terug? Zoiets achterlijks heb ik nog nooit gekeken -.-. Ik ga wel annoying orange kijken :Y)

    Beledig Charlie niet! (huil)


    -

    Raped schreef:
    Ik zou zo niet weten wat je moet/kan doen waardoor je je emoties terug zou moeten krijgen. Maar onthoud wel een ding; ook al heb je er geen zin meer in, je bent hier toch voor een reden (: (Ghehe die spreuk staat op m'n lijf geschreven, serieus.. Oke in het Engels maar dat maakt niet uit.)
    En ook al zou je nu niet weten waarom je hier bent, dat komt wel. Desnoods is het mij pesten, dat kan ook al een reden zijn :')

    En nog even iets;
    Zo dat was het weer eens, sorry dat ik jullie tijd verspil
    Mijn tijd heb je niet verspilt hoor (:(flower)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    blijven ademhalen, het komt allemaal goed, we zijn er voor je

    en trouwens:
    mijn tijd heb je alvast niet verspilt hoor (flower)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 14:39 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nou niks voelen lijkt me wel fijn.
    Ik zou niet weten wat je moet doen,misschien gewoon proberen?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Poppins schreef:
    ik heb ongeveer hetzelfde, ik heb gewoon geen zin meer om er nog energie in te steken...


    You're beautiful.

    Dat is echt kut, en ik heb een tijdje geleden ook zo een periode gehad. Waarschijnlijk zegt iedereen dit, maar erover praten helpt en uiteindelijk gaat die periode weer voorbij. En als je erover wil praten zeg je het maar (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.