• Is echt een zak :'D
    En ik mag hem echt niet (cat).
    Hij is zo iemand die zichzelf heel goed voelt. Als bij ons in de klas, 31 leerlingen, meer dan 4 onvoldoendes vallen zijn we dom en moeten we een oefenblad van 3mavo maken (terwijl we 4vwo doen...). Hij zeurt altijd over dat we slecht zijn, geen inzet tonen, niks gaan bereiken, zijn tijd verspillen etc. Hij wordt boos als je niet ál het nieuws volgt en weet wat voor rare dingen er aan de hand zijn met de bonussen van de kpn of weet ik veel, alsof ik naast al het huiswerk dat hij opgeeft nog tijd heb om me daarin te verdiepen. Want dat huiswerk, is echt niet normaal. Ons boek bestaat uit 4 hoofdstukken. Zoals in de inleiding al staat, is dit zodat je uitgebreid de tijd kunt besteden aan verwerking en verdieping van de stof, aangezien die soms best lastig kan zijn. Neehoor, wat doen we? Elke les 20opdrachten huiswerk. Waardoor we dus al na een half jaar klaar waren. En toen gingen we maar heel zinnig herhalen. Schriften inleveren en alles opnieuw maken. Tot 3x toe!
    En nu komt het... door bepaalde ziektedingen enzo ben ik een tijdje niet op school geweest, maar blijkbaar toon ik dan geen inzet en kan ik beter mijn jaar overdoen, want met deze instelling red ik het niet(volgens hem dan).
    Verder vind hij het mijn probleem en mag ik het allemaal uitzoeken. Hij motiveerd me dus totaal niet om ook maar iets aan zijn vak te doen, terwijl ik economie best leuk vind.
    Uiteindelijk heb ik dus vandaag een planning kunnen maken met alles wat ik nog moet inhalen. Ik stuur een heel beleefd en aardig mailtje naar hem met de vraag wat ik voor zijn vak in moet halen en wanneer en waar ik dat kan doen. Wat krijg ik, om 5 voor half 2 's nachts (wat een tijd om met je werk bezig te zijn...) als antwoord? 'ja'
    Geen hallo, doei, hoofdletter of punt. En op mijn vraag valt niet eens ja te antwoorden! Ik ben zo klaar met die kerel, mijn god. :'D
    En als ie dit leest want hij stalkte me ook al op twitter.. echt een engerd HALLO MENEER IK MAG U NIET IS HET DUIDELIJK?

    Ik ben súper blij dat ik volgend jaar van hem af ben. Hij is niet alleen slecht voor mijn prestaties, maar ook nog eens voor mijn zelfvertrouwen en vooral voor mijn humeur.

    Danku. (cat)

    Ieuw, stalkt hij je op Twitter?
    Dat is gewoon... Ieuw. (cat)
    Als hij niet wil uitleggen, kun jij mooi naar de decaan toe. (;


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    Ieuw, stalkt hij je op Twitter?
    Dat is gewoon... Ieuw. (cat)
    Als hij niet wil uitleggen, kun jij mooi naar de decaan toe. (;


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Mudblood schreef:
    Ieuw, stalkt hij je op Twitter?
    Dat is gewoon... Ieuw. (cat)
    Als hij niet wil uitleggen, kun jij mooi naar de decaan toe. (;


    Ex astris, sciencia

    Oke, die vent is echt vies. Waarom stalkt hij je op twitter?
    Maar ik zou naar je mentor of afdelingsleider gaan en hem/haar dit uitleggen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nog heeel eventjes jaliss! Dan ben je van m af!
    Ik heb ook wel een slechte/stomme docenten gehad, maar dit is echt erg.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 8:36 ]

    Chevalric schreef:
    Oke, die vent is echt vies. Waarom stalkt hij je op twitter?
    Maar ik zou naar je mentor of afdelingsleider gaan en hem/haar dit uitleggen.

    Dat doet ie bij iedereen. Zodat ie je met dingen kan confronteren en weet wanneer je over hem zeikt of je huiswerk niet hebt gemaakt ofzo. ><
    En we zijn al vaak wezen klagen, maar hij lult zich er altijd onderuit D: