• Damn. Sorry hoor. Maar dit bewijst toch maar weer dat ze gewoon ge-autotuned is. Moet je eens luisteren. Ik schoot gewoon in de lach bij alle uithalen (:
    Oh en wat heeft ze btw aan Ö


    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 19:45 ]


    To infinity and beyond •

    Kangaroo schreef:
    (...)

    Stiekem lees ik het gewoon en zeg ik er niks van.


    ik snap je niet?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    AllstarW schreef:
    Claw, ik hou van jou :3

    Uhh. Ik denk dat ik ook van jou hou?


    We accept the love we think we deserve.

    Keilieff ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Claw schreef:
    (...)
    Ik ben gewoon nog steeds niet fan van haar stem. Maar ik hou van haar acteerskillz


    ja, ze acteert super leuk in wizards en another cinderella story & princess protection programm. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ja, dat van Demi was misschien in de verkeerde context geplaatst, maar ik bedoelde gewoon maar dat iedereen mens is ook al worden ze als voorbeelden aanschouwd. Ja, Selena leidt alleszins het leven niet wat ik zou willen leiden

    Ik wou ook gewoon zeggen wat ik wou zeggen over Demi en Miley, omdat zij ook het recht hebben om gewaardeerd te worden. Neem het gewoon als koek. Je ziet een mooi koekje, hij praat heel lief tegen je. Zijn karakter blijkt lief te zijn en als je hem opeet.. Waar praat ik over? Sorry. Dat had je niet moeten lezen. Error. Error.


    We accept the love we think we deserve.

    Claw schreef:
    (...)
    Ik wou ook gewoon zeggen wat ik wou zeggen over Demi en Miley, omdat zij ook het recht hebben om gewaardeerd te worden. Neem het gewoon als koek. Je ziet een mooi koekje, hij praat heel lief tegen je. Zijn karakter blijkt lief te zijn en als je hem opeet.. Waar praat ik over? Sorry. Dat had je niet moeten lezen. Error. Error.


    -out-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    AllstarW schreef:
    Keilieff ;D

    Waar kwam dat by the way vandaan? O:


    We accept the love we think we deserve.

    Kijk. Het punt van dit topic was gewoon dat ik wilde delen dat ik dit gewoon vals vond en dat ik d'r gewoon vreselijk vind. Daar zal niemand ooit iets aan kunnen veranderen. Maar bljkbaar mag je op Q tegenwoordig niet eens meer je mening geven want die wordt hard afgekraakt. Ik heb er duidelijk bij gezet dat IK dat vond.


    To infinity and beyond •

    Claw schreef:
    (...)
    Ik wou ook gewoon zeggen wat ik wou zeggen over Demi en Miley, omdat zij ook het recht hebben om gewaardeerd te worden. Neem het gewoon als koek. Je ziet een mooi koekje, hij praat heel lief tegen je. Zijn karakter blijkt lief te zijn en als je hem opeet.. Waar praat ik over? Sorry. Dat had je niet moeten lezen. Error. Error.


    Te laat

    Cookie is mine :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Claw schreef:
    (...)
    Ik wou ook gewoon zeggen wat ik wou zeggen over Demi en Miley, omdat zij ook het recht hebben om gewaardeerd te worden. Neem het gewoon als koek. Je ziet een mooi koekje, hij praat heel lief tegen je. Zijn karakter blijkt lief te zijn en als je hem opeet.. Waar praat ik over? Sorry. Dat had je niet moeten lezen. Error. Error.

    Ik waardeer Miley en Demi ook hoor.. No hater, nog nooit geweest.
    Hahaha, okéé, waar gaat dit gesprek heen? :p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Leafs schreef:
    Kijk. Het punt van dit topic was gewoon dat ik wilde delen dat ik dit gewoon vals vond en dat ik d'r gewoon vreselijk vind. Daar zal niemand ooit iets aan kunnen veranderen. Maar bljkbaar mag je op Q tegenwoordig niet eens meer je mening geven want die wordt hard afgekraakt. Ik heb er duidelijk bij gezet dat IK dat vond.


    Er zitten hier ook fans, hoe denk je dat hun zich voelen als hun idool afgekraakt worden? En jou mening word dan wel afgekraakt maar dat doe jij ook bij Selena, en ja het is waar dat jij dat vind en vrijheid van menings uiting is waar Q ook over gaat maar hoe denk je dat Selena zich hier bij voelt? Het valt me op dat ze zich zo sterk kan houden.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Er zitten hier ook fans, hoe denk je dat hun zich voelen als hun idool afgekraakt worden? En jou mening word dan wel afgekraakt maar dat doe jij ook bij Selena, en ja het is waar dat jij dat vind en vrijheid van menings uiting is waar Q ook over gaat maar hoe denk je dat Selena zich hier bij voelt? Het valt me op dat ze zich zo sterk kan houden.


    Weet je hóevaak Bieber wordt afgekraakt? Dan reageer ik ook niet zo hoor.


    To infinity and beyond •

    HÉ, BLIJF VAN MIJN KOEK AF JIJ!

    + Ik weet niet waar dit gesprek heen gaat. Waarschijnlijk naar Bangkok. (:


    We accept the love we think we deserve.

    Claw schreef:
    HÉ, BLIJF VAN MIJN KOEK AF JIJ!

    + Ik weet niet waar dit gesprek heen gaat. Waarschijnlijk naar Bangkok. (:


    Of New York?
    Plieees naar NY?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Leafs schreef:
    (...)

    Weet je hóevaak Bieber wordt afgekraakt? Dan reageer ik ook niet zo hoor.

    Volgens mij kan niemand hier een idool van iemand anders af.
    Wie is nog allemaal niet afgekraakt, we hebben al; Bieber, Selena, Miley, Tokio Hotel,...


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right