• Damn. Sorry hoor. Maar dit bewijst toch maar weer dat ze gewoon ge-autotuned is. Moet je eens luisteren. Ik schoot gewoon in de lach bij alle uithalen (:
    Oh en wat heeft ze btw aan Ö


    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 19:45 ]


    To infinity and beyond •

    AllstarW schreef:
    (...)

    Of New York?
    Plieees naar NY?

    Ik pleit voor Las Vegas. Laten we een feestje gaan bouwen _O_

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 21:04 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Leafs schreef:
    (...)

    Weet je hóevaak Bieber wordt afgekraakt? Dan reageer ik ook niet zo hoor.


    Bieber heeft meer fans dan haters.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Er zitten hier ook fans, hoe denk je dat hun zich voelen als hun idool afgekraakt worden? En jou mening word dan wel afgekraakt maar dat doe jij ook bij Selena, en ja het is waar dat jij dat vind en vrijheid van menings uiting is waar Q ook over gaat maar hoe denk je dat Selena zich hier bij voelt? Het valt me op dat ze zich zo sterk kan houden.


    Leafs heeft opzich wel gelijk, ze wou hier gewoon haar mening delen. Natuurlijk is dat ook niet leuk voor de Selenators, maar houdt voortaan de verdediging van je idool bij je. (: Iedereen heeft hier het recht om te spreken, als het maar niet te ver gaat. PAM PAM PAAAAAM.


    We accept the love we think we deserve.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Volgens mij kan niemand hier een idool van iemand anders af.
    Wie is nog allemaal niet afgekraakt, we hebben al; Bieber, Selena, Miley, Tokio Hotel,...

    Wie Demi afkraakt.. PAM PAM PAAAAAM.


    We accept the love we think we deserve.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik pleit voor Las Vegas. Laten we een feestje gaan bouwen _O_

    Los Angeles. :9~


    We accept the love we think we deserve.

    Leafs schreef:
    (...)

    Weet je hóevaak Bieber wordt afgekraakt? Dan reageer ik ook niet zo hoor.


    Elke artiest wordt wel eens afgekraakt. En als Justin wordt afgekraakt, dan zijn er heus fans die zo ook gaan reageren. Het is gewoon niet fijn als je leest dat je idool wordt afgekraakt.


    Take me to wonderland

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Volgens mij kan niemand hier een idool van iemand anders af.
    Wie is nog allemaal niet afgekraakt, we hebben al; Bieber, Selena, Miley, Tokio Hotel,...


    Demi... terwijl zij dat helemaal niet verdient. Want ik heb het meest respect voor haar dan voor wie dan ook.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DeMyself schreef:
    (...)

    Elke artiest wordt wel eens afgekraakt. En als Justin wordt afgekraakt, dan zijn er heus fans die zo ook gaan reageren. Het is gewoon niet fijn als je leest dat je idool wordt afgekraakt.


    idd. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Demi... terwijl zij dat helemaal niet verdient. Want ik heb het meest respect voor haar dan voor wie dan ook.

    Ja, ook. We zitten al aan 5


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    DeMyself schreef:
    (...)

    Elke artiest wordt wel eens afgekraakt. En als Justin wordt afgekraakt, dan zijn er heus fans die zo ook gaan reageren. Het is gewoon niet fijn als je leest dat je idool wordt afgekraakt.


    idd. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DeMyself schreef:
    (...)

    Elke artiest wordt wel eens afgekraakt. En als Justin wordt afgekraakt, dan zijn er heus fans die zo ook gaan reageren. Het is gewoon niet fijn als je leest dat je idool wordt afgekraakt.


    Dan nog. Ik vind het gewoon dom dat ik niet eens mijn mening neer kan zetten over hoe ik vond dat ze daar zong.


    To infinity and beyond •

    Leafs schreef:
    (...)

    Dan nog. Ik vind het gewoon dom dat ik niet eens mijn mening neer kan zetten over hoe ik vond dat ze daar zong.

    Wij hebben ook maar allemaal onze mening gegeven eh..
    Dat wij het juist niet vals vinden


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Claw schreef:
    (...)

    Leafs heeft opzich wel gelijk, ze wou hier gewoon haar mening delen. Natuurlijk is dat ook niet leuk voor de Selenators, maar houdt voortaan de verdediging van je idool bij je. (: Iedereen heeft hier het recht om te spreken, als het maar niet te ver gaat. PAM PAM PAAAAAM.


    Ik kan niet zeggen dat Leafs niet gelijk heeft, want zij zegt haar mening. Maar je moet wel weten dat je vele fans nu een rotgevoel bezorgt, want zij vinden hun idool geweldig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Claw schreef:
    (...)
    Wie Demi afkraakt.. PAM PAM PAAAAAM.


    Ik denk dat ze dat al hebben gedaan.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik pleit voor Las Vegas. Laten we een feestje gaan bouwen _O_


    I say world trip,
    en we bezoeken ineens al onze idolen,
    en zwijgen als we commentaar hebben (:

    en dan is iedereen weer vriendjes
    en leven we nog lang en gelukkig op Q ;D

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 21:09 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.