• Damn. Sorry hoor. Maar dit bewijst toch maar weer dat ze gewoon ge-autotuned is. Moet je eens luisteren. Ik schoot gewoon in de lach bij alle uithalen (:
    Oh en wat heeft ze btw aan Ö


    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 19:45 ]


    To infinity and beyond •

    Claw schreef:
    (...)
    Sorry dat ik me er opeens mee bemoei ofzo, maar Miley heeft er spijt van dat ze dat heeft gedaan. En joh, wat dan nog? Het was de puberteit en als ze onder de naam 'Disneyster' staat betekent het niet gelijk dat ze aan al die eisen moet voldoen. Als ze zo wilt leven doet ze dat maar. En over Demi.. Ze had een eetstoornis en sneed zichzelf, vandaar moest ze naar rehab. Dat ze beroemd is, betekent het niet meteen dat ze dat niet allemaal kan hebben. Selena.. euhm laat me denken, ze gaat van jongen naar jongen terwijl haar vriendin net liefdesverdriet had van één jongen. Maar ach, Selena is perfect, right? Just drop it. Buh.


    Je neemt de woorden uit m'n mond + zelfde profielfoto;o


    You're beautiful.

    jongens dit slaat nergens op?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik zeg toch dat ik er geen problemen mee heb? Ik geef gewoon voorbeelden dat niet alleen Selena de slechte is. En dat doen zoveeeel meisjes, wat dan nog dat zij dat ook doet? Je zegt zelf, het is niet omdat ze bekend zijn (Demi en Miley) dat ze dat niet kunnen hebben. Wel voor Selena geldt juist hetzelfde

    Nee, ik zeg ook niks of ik val niet aan ofzo, I was just sayin. Selena heeft een speciaal karakter, maar toen je over dat Demi rehab begon enzo, dacht ik van 'Hier moet ik even wat zeggen', dus het was niks voor jou of iemand anders hier. Ik wou het alleen zeggen voor de duidelijkheid. Selena heeft niks misdaan, ookal vind ik dat van die jongens raar.. maar ach, dat is ons leven toch niet? Let's live our fucking life and not hers. (:


    We accept the love we think we deserve.

    tomismijn schreef:
    is dit niet uit die tijd dat ze ziek was/is

    Inderdaad, ze was ziek.. misschien kwam het daardoor.


    We accept the love we think we deserve.

    Alsof er anders een kik gegeven wordt als een meisje enkele lieven heeft gehad.
    Dat is toch normaal? Ze is jong (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Claw schreef:
    (...)
    Inderdaad, ze was ziek.. misschien kwam het daardoor.


    Nee. Dit was twee dagen geleden.


    To infinity and beyond •

    AllstarW schreef:
    Alsof er anders een kik gegeven wordt als een meisje enkele lieven heeft gehad.
    Dat is toch normaal? Ze is jong (:


    idd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    jongens dit slaat nergens op?


    Stiekem lees ik het gewoon en zeg ik er niks van.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 20:52 ]


    You're beautiful.

    AllstarW schreef:
    Alsof er anders een kik gegeven wordt als een meisje enkele lieven heeft gehad.
    Dat is toch normaal? Ze is jong (:

    Dat is het dus. Het is normaal. Iedereen zit hier te discussiëren alsof Selena zo heilig is, maar laat haar gewoon met rust. Ik zei dat net van die jongens omdat iemand vroeg wat ze volgens mij mis heeft gedaan. Ik vind dat dit topic gesloten moet worden, serieus. Miley, Demi, Selena. Alledrie maken ze fouten, maar ik blijf van alledrie houden. Het is hun leven, just let it be.


    We accept the love we think we deserve.

    Het kan ook door de zenuwen komen, en ik hoor net van mijn zusje dat ze op tour is dus ze moet full time zingen. Don't judge her, daar gaat who says over.



    hier zingt ze mooi, is ze mooi en zit ze lekker in haar vel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Claw schreef:
    (...)
    Nee, ik zeg ook niks of ik val niet aan ofzo, I was just sayin. Selena heeft een speciaal karakter, maar toen je over dat Demi rehab begon enzo, dacht ik van 'Hier moet ik even wat zeggen', dus het was niks voor jou of iemand anders hier. Ik wou het alleen zeggen voor de duidelijkheid. Selena heeft niks misdaan, ookal vind ik dat van die jongens raar.. maar ach, dat is ons leven toch niet? Let's live our fucking life and not hers. (:

    Ja, dat van Demi was misschien in de verkeerde context geplaatst, maar ik bedoelde gewoon maar dat iedereen mens is ook al worden ze als voorbeelden aanschouwd. Ja, Selena leidt alleszins het leven niet wat ik zou willen leiden


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Claw schreef:
    (...)
    Dat is het dus. Het is normaal. Iedereen zit hier te discussiëren alsof Selena zo heilig is, maar laat haar gewoon met rust. Ik zei dat net van die jongens omdat iemand vroeg wat ze volgens mij mis heeft gedaan. Ik vind dat dit topic gesloten moet worden, serieus. Miley, Demi, Selena. Alledrie maken ze fouten, maar ik blijf van alledrie houden. Het is hun leven, just let it be.


    respect, ze is ook nog maar net volwassen. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Claw, ik hou van jou :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat heeft iedereen vandaag o.o?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Uneventful schreef:
    Het kan ook door de zenuwen komen, en ik hoor net van mijn zusje dat ze op tour is dus ze moet full time zingen. Don't judge her, daar gaat who says over.



    hier zingt ze mooi, is ze mooi en zit ze lekker in haar vel.

    Ik ben gewoon nog steeds niet fan van haar stem. Maar ik hou van haar acteerskillz


    We accept the love we think we deserve.