• Graphics schreef:
    Sorry als hier al een topic van was..

    anyway, als jullie een tattoo zouden willen hebben welke zouden jullie dan nemen en waar?



    Ik zou deze wel willen hebben<3

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 20:53 ]


    Believe in yourself, change the world.

    een peaceteken op mijn enkel of pols, ben er nog niet helemaal uit. Maar ik wil er wel zo één.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ergens Slash. zowiezo. noem me maar een fangirl, maar Slash gaat er ergens staan. (in letters, en klein, op niet zo'n zichtbare plek)

    en ergens de S... die moet staan voor Samii en Sascha al zeker, mijn twee beste (en eerste) vrienden ooit.. ook staat hij voor Steffie, Sexyheid (Laura XD)
    oh, en ergens, op mijn pink iets zwart (ik wil oftewel Black, oftewel M), ter ere van mijn beste vriend. Mijn metalbuddy. Mijn emobuddy. Mijn bro :) omdat we altijd pinkyswearen, en omdat hij is Blacky en ik ben Pinky. 4 evah en ever.

    en ergens ook Independent. (in mijn nek of achter mijn oor)

    een ROAR lijkt me leuk, maar die ga ik niet laten zetten.

    en een hartje op mijn voet :3


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik wil er wel, maar ik ga ze waarschijnlijk nooit nemen (:


    Olive

    ik heb er 4. :Y)


    Real friends are hard to find, but even harder to keep.

    2 vogels die kussen op mijn pols (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik heb er al een



    bij deze foto was ie nog geen kwartier geleden gezet trouwens;D

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 21:49 ]


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Ik wil graag 'Milosc' op mijn linkerpols, in het handschrift van mijn overgrootoma. Het is trouwens 'liefde' in het Pools.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    SHADOWx schreef:
    ik heb er 4. :Y)


    Foto? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik wil er wel eentje en dan 't liefst een kat :'D Maar dat kan altijd nog veranderen (: Als er maar een betekenis achter zit.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil een stuk van stop this train van john mayer in me hals/borstkasstuk tattoëren, 2 sleeves of halve sleeves. En onder voor op mijn lies 'The change' (:


    We're all mad here.

    In de binnenkant van mijn vinger wil ik een mooi,kort zinnetje zetten


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik zou nooit van m'n leven een tattoo nemen.
    Ik weet sowieso dat ik er spijt van ga krijgen en hele grote tattoos vind ik echt lelijk. Die kleine zien er wel mooi uit maar toch... En het is tegen m'n geloof (':


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Sowieso een tattoo die naar mijn mama verwijst. Omdat zij heel veel voor mij betekend en omdat ik verschrikkelijk veel van haar hou maar dat nooit echt goed duidelijk kan maken. En ik wil haar altijd bij me hebben omdat ik ga verhuizen naar het buitenland en ik wil een zichtbare tattoo die me iedere dag aan haar kan laten herinneren. Waarschijnlijk zet ik die op mijn pols.
    En dan wil ik op mijn bovenarm, zo een beetje als een armbandje de woorden Més que un club, in de kleuren van Barça.
    En dan nog een tekstje met een bedoeling op mijn onderrug. Een tattoo die iets van vrijheid aangeeft omdat ik altijd al een vrije vogel heb willen zijn en de sterfdatum van mijn grootmoeder onder mijn linkerborst.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Op de zijkant, net boven mijn voet een klein kroontje, ter ere van Queen, en dan in het bijzonder Freddie Mercury.


    ars moriendi

    Ik zou graag een zinnetje willen uit een lied wat ik verschrikkelijk mooi vind, maar ik weet nog niet waar ik hem dan zou willen.