• Graphics schreef:
    Sorry als hier al een topic van was..

    anyway, als jullie een tattoo zouden willen hebben welke zouden jullie dan nemen en waar?



    Ik zou deze wel willen hebben<3

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 20:53 ]


    Believe in yourself, change the world.

    Als ik zou moeten kiezen dan denk ik in m'n binnenarm daar in het midden van je arm weetjewel. En dan een sterretje of een heel klein zinnetje. Maar ik neem geen tattoo. Vind ze niet zo mooi, ondanks ze bij sommige wel mooi kunnen staan.

    ianthomas4ev schreef:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Geen Tattoo, vroeger wilde ik dat wel altijd, omdat mijn pa er eentje heeft :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb een tattoo :{D

    Als ik een tattoo zou nemen, zou ik hooguit een kruisje ergens doen ofzo. Maar een tattoo is niet echt mijn ding, ik ga voor een egale huid.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Ik heb het laatst mijn ouders voorgesteld dat ik een tattoo dus over mijn litteken op mijn pols wil. Ze zijn het er nog niet zo mee eens..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Een zinnetje op mijn onderrug, dan net boven de rand van je shortje, broek, rokje etc


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik wil later sowieso een tattoo,
    misschien een zonnetje om myn navel of anders de beginletter van myn naam op myn ringvinger ofso ;p


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Accident schreef:
    Ik heb een tattoo :{D


    Echt! Gaaf!(a')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Onder mijn schouder een hartje.

    No tattoos on my body.
    Ever.


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    op mijn linkerpols het teken van de deathly hallows met in plaats van het rechte streepje een bliksemschicht. iedereen verklaart me voor gek, maar harry potter is mijn jeugd.
    en eventueel op mijn rechterpols 'There's so many wars we fought, there's so many things we're not
    But with what we have I promise you that we're marchin on'


    ask her if she wants to stay a while

    het Chinese teken voor tweeling :)

    geen tattoo voor mij(cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    5 sterretjes op mijn enkel. :)


    Bad decisions make good stories.