• Graphics schreef:
    Sorry als hier al een topic van was..

    anyway, als jullie een tattoo zouden willen hebben welke zouden jullie dan nemen en waar?



    Ik zou deze wel willen hebben<3

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 20:53 ]


    Believe in yourself, change the world.

    een kleine


    I know you're lonely, but you're not alone.

    Ik zou niet weten waar, maar ik zou wel iets met Harry Potter heel klein ergens willen laten zetten (A)


    =

    Ik heb al een hartje met krul dingetjes eromheen op me onderbuik (schuin onder me navel), mijn volgende tattoo wordt 'Amor Vincit Omnia' en komt op mijn pols.


    Amor Vincit Omnia

    Ik heb een tekstje op mijn pols laten tatoeëren, maar die is lelijk. Dus ik ga er iets over heen laten zetten en dan zet ik de tekst op een andere plaats neer (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Bloemen op mijn voet.


    en voor de 2 hieronder moet ik eerst afvallen
    mn naam in chinese letters op mn ruggengraat
    3 sterren op mn lies


    (Be)lieve in (you)rself

    Een ster of een dromenvanger op mijn pols (:


    Forever.

    Ik wil graag leren tatoeëren en ik ga daar waarschijnlijk ook lessen voor nemen. En zelf zou ik ook graag een tattoo willen, maar weet nog niet echt wat.


    Magic never ends.

    Een klein ankertje bij mijn enkel, net als dit:

    .

    Misschien wel nog ietstje groter (:


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik wil 1 op mn linkerschouderblad.. Een lelie met mn sterrenbeeld in het chinees


    La credenza è una medicina contro il timore

    ik wil het zinnetje 'happy ending' op mijn linker pols.

    Dit zinnetje staat eigenlijk voor een soort motto in mijn leven dat uiteindelijk alles wel op zijn plaats valt, dat het wel goed komt en dat er altijd ergens een les in is te lezen. En het is een liedje van Mika waar ik verliefd op ben.
    Het gaat ook over het litteken op mijn pols heen van vroeger

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 20:06 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    oh, en op de zijkant van mijn linkervoet in het klein dit:



    over mijn vaag litterekn van hetzelfde teken. gewoon omdat Rammstein vet veel voor mij betekent en omdat ze me door wat periodes heen hebben geloosd waarin alles veranderde, slecht of goed, ze waren een houvast, het enige wat niet veranderde en nooit zal veranderen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik wil er heel veel, maar deze vind ik wel heel mooi;


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wauw, die is echt mooi (:
    Geen idee wat ik zou willen eigenlijk... Maar ik denk dat ik zowiezo geen tatoo neem, iniedergeval nú hoef ik er nog geen ;p Heeel misschien wel een piercing


    Inspiration can hit you any time

    'Believe' op mijn pols.


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    Een ankh net boven mn linkerborst, ongeveer bij mn hart. mn zus neemt dezelfde, als ik 16 word. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.