• De stelling van vandaag luidt:
    Als je het leuk vindt om dingen kapot te maken, ben je een agressief/onverantwoord persoon

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Atmosphere schreef:
    Nee, want het is gewoon een feit dat het soms leuk is om al je woede eruit te gooien en iets kapot te maken. Dat je het leuk vind wil nog niet zeggen dat je álles kapot maakt, want dán ben je een aggressief/onverantwoord persoon.

    Atmosphere schreef:
    Nee, want het is gewoon een feit dat het soms leuk is om al je woede eruit te gooien en iets kapot te maken. Dat je het leuk vind wil nog niet zeggen dat je álles kapot maakt, want dán ben je een aggressief/onverantwoord persoon.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Atmosphere schreef:
    Nee, want het is gewoon een feit dat het soms leuk is om al je woede eruit te gooien en iets kapot te maken. Dat je het leuk vind wil nog niet zeggen dat je álles kapot maakt, want dán ben je een aggressief/onverantwoord persoon.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Stelling:

    "Ik ben het altijd eens met Atmosphere"

    :'DD


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cellophane schreef:
    Nee.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Nee, soms moet je gewoon iets kapot maken omdat het kapot moet of om je energie kwijt te kunnen.
    Als je nou je kaftpapier of inpakpapier van cadeautjes afscheurt (en dus kapot maakt) dan ben je toch ook niet gelijk agressief?


    “Love is a contradiction.”

    dat kan verschillend zijn xD


    Where words fail, music speaks

    Jedi schreef:
    Stelling:

    "Ik ben het altijd eens met Atmosphere"

    :'DD


    That would be a good one. :Y)

    neej je kan ook gewoon onhandig zijn net als ik :$


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Nee, bij agressiviteit komt wel meer kijken dan alleen iets slopen als je boos bent.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atmosphere schreef:
    Nee, want het is gewoon een feit dat het soms leuk is om al je woede eruit te gooien en iets kapot te maken. Dat je het leuk vind wil nog niet zeggen dat je álles kapot maakt, want dán ben je een aggressief/onverantwoord persoon.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Atmosphere schreef:
    Nee, want het is gewoon een feit dat het soms leuk is om al je woede eruit te gooien en iets kapot te maken. Dat je het leuk vind wil nog niet zeggen dat je álles kapot maakt, want dán ben je een aggressief/onverantwoord persoon.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Atmosphere schreef:
    Nee, want het is gewoon een feit dat het soms leuk is om al je woede eruit te gooien en iets kapot te maken. Dat je het leuk vind wil nog niet zeggen dat je álles kapot maakt, want dán ben je een aggressief/onverantwoord persoon.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oneens. Ik bewijs het tegendeel. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Nee, dat hoeft niet zo te zijn, want je kan het ook gewoon eens nodig hebben. Alleen moet je wat je hebt kapotgemaakt wel weer opruimen.


    Leaving behind ain't the worst, it is knowing what you left behind..