• De stelling van vandaag luidt:
    Als je het leuk vindt om dingen kapot te maken, ben je een agressief/onverantwoord persoon

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cellophane schreef:
    Nee.


    Olive

    Oneens.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Atmosphere schreef:
    Nee, want het is gewoon een feit dat het soms leuk is om al je woede eruit te gooien en iets kapot te maken. Dat je het leuk vind wil nog niet zeggen dat je álles kapot maakt, want dán ben je een aggressief/onverantwoord persoon.


    Has no one told you she's not breathing?

    oneens, iedereen vind het wel eens leuk om iets kapot te maken.


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind het in zekere mate wel, als het expres gaat.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Haha, die stelling vind ik grappig.
    Iedereen heeft af en toe wel eens de behoefte om iets kapot te maken, meestal uit wrok of woede.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    oneens.
    ten eerste, het betekent niet dat als je het leuk vindt, je het ook steeds doet.
    & ten tweede, je bent toch niet meteen agressief als je dat eens een keer doet?


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Oneens


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    Nee, als je het leuk vind om dingen te slopen hoef je niet gelijk aggressief te zijn. Dat ben je pas als je ook echt alles kapot máákt, en dan niet alleen een paar van je eigen spullen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    oneens.


    Life is hard, just break it with your head <3

    Atmosphere schreef:
    Nee, want het is gewoon een feit dat het soms leuk is om al je woede eruit te gooien en iets kapot te maken. Dat je het leuk vind wil nog niet zeggen dat je álles kapot maakt, want dán ben je een aggressief/onverantwoord persoon.


    "Viel je?" "Nee, de grond kwam omhoog en sloeg me."

    oneens :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ze dachten dat ik bipolair had omdat ik spiegels stuksloeg, het slaat nergens op. als ik een blaadje kapotscheur ben ik dan ook agressief?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    niet mee eens (:

    Atmosphere schreef:
    Nee, want het is gewoon een feit dat het soms leuk is om al je woede eruit te gooien en iets kapot te maken. Dat je het leuk vind wil nog niet zeggen dat je álles kapot maakt, want dán ben je een aggressief/onverantwoord persoon.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.