• De stelling van vandaag luidt:
    Als je het leuk vindt om dingen kapot te maken, ben je een agressief/onverantwoord persoon

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, ik denk dat je daardoor nog niet een agressief/onverantwoord persoon bent. Zolang het niet ver gaat en het maar voor 1 keer is =)

    Atmosphere schreef:
    Nee, want het is gewoon een feit dat het soms leuk is om al je woede eruit te gooien en iets kapot te maken. Dat je het leuk vind wil nog niet zeggen dat je álles kapot maakt, want dán ben je een aggressief/onverantwoord persoon.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Atmosphere schreef:
    Nee, want het is gewoon een feit dat het soms leuk is om al je woede eruit te gooien en iets kapot te maken. Dat je het leuk vind wil nog niet zeggen dat je álles kapot maakt, want dán ben je een aggressief/onverantwoord persoon.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Eens en oneens. Als je boos bent en je begint glazen dingen rond te gooien, of je gaat dingen op de auto doen ofzo (nee niet zo'n dingen), dan eens.
    Oneens omdat je ook gewoon papier kan scheuren ofzo, daar is niks mis mee (:

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 14:51 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Dat ligt er maar net aan...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben het met niemand eens, ik ben het er namelijk wel mee eens.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Atmosphere schreef:
    Nee, want het is gewoon een feit dat het soms leuk is om al je woede eruit te gooien en iets kapot te maken. Dat je het leuk vind wil nog niet zeggen dat je álles kapot maakt, want dán ben je een aggressief/onverantwoord persoon.


    You're beautiful.

    Oneens.


    There is nothing more badass than being yourself

    Nope!xD

    USB schreef:
    Hangt er van af


    We accept the love we think we deserve.

    Atmosphere schreef:
    Nee, want het is gewoon een feit dat het soms leuk is om al je woede eruit te gooien en iets kapot te maken. Dat je het leuk vind wil nog niet zeggen dat je álles kapot maakt, want dán ben je een aggressief/onverantwoord persoon.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Atmosphere schreef:
    Nee, want het is gewoon een feit dat het soms leuk is om al je woede eruit te gooien en iets kapot te maken. Dat je het leuk vind wil nog niet zeggen dat je álles kapot maakt, want dán ben je een aggressief/onverantwoord persoon.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jup


    blijf van mijn koekie af,Danie! :D

    Eens,hoe kan je dat nou leuk vinden?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    nee
    als je snel boos bent en je maakt iets kapot dan ben je agressief.
    verder heeft het er niks mee te maken, je kunt het gewoon leuk vinden.