• Nee, dit hoort niet bij het forum tokio hotel.
    het zit namelijk zo;

    enkele jaren(?) geleden was ik hier een lid op quizlet(weet nie precies hoelang gelede mja..)
    En ik vond het echt super leuk.
    Toen op een of andere manier ben ik ermee gestopt, nadien heb ik mijn acc ook verwijderd.
    Dit jaar ben ik trug op quizlet gekomen & wat zie ik? Niets anders dan tokio hotel..ik d8; ik zal ook wel andere quizen kunnen maken en er is een th filter enz. ds dat viel nog wel mee.
    Maar sinds een paar weken helpt het gewoon niet meer QUIZLET WORD OVERSPOELT DOOR TH. ik vind het niet meer normaal. Th heeft zelfs een eigen forum o_O
    & zelfs met de th filter aan zie ik niets anders meer dan tokio hotel.
    Ik wou mss 'n serie gaan maken, zonder th ntuurlk, maar ik d8; waarom zou ik dat eignlijk doen?het gaat niet over tokio hotel dus 'ie zal wel niet zo veel gemaakt worden -.-
    ik ben zelf ook fan van th maar ik ben GEEN FREAK ! en de meeste hier op quizlet wel en het is HUN schuld dat quizlet overspoelt word door tokio hotel.
    Ik vind het echt niet meer normaal!!

    Zeg uw mening maar..


    we're just misguided ghosts

    ik ben ook TH fan maar ook geen freak
    maar ik erger mij eiglyk niet aan die series en dat Q overspoelt is door TH vind eiglyk grappig
    en maak nog graag series met TH eiglyk


    Gilles (ll)

    Nou, waar waarde gij?
    Dat ge nu pas trg komt. *tikt ongeduldig met haar voet op de grond wachten op een anwtoord*


    Fanta rules

    Ik ben helemaal geen TH fan. Maar je hebt gelijk. Dat TH eigen forum heeft, alsof alle andere niks betekenen..


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ben ook geen freak dat zouw flauwvalle wanneer ze hun zien.Maar ik vind de series wel leuk [sommige tog] n_n

    Ik ben een TH fan. n_n
    Maar wij kunnen er niks aan doen dat er een TH forum word gemaakt, of wel soms? u_u
    En ik maak graag quizen over Tokio Hotel. Dit probleem, meld het lekker bij rutger.


    -

    Maar ik snap je punt wel.


    -

    Mij maakt het niks uit of in een serie TH voorkomt of niet:Y) Als het maar mooi en goed is geschreven:P maar idd, er is wel erg veel TH.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ben ook Th fan,
    En ik ben ook echt niet zo iemand die onwijs hard gaat lopen krijsen ofzo als er bijv. iets van TH in een blad staat ofso (weet niet of mensen dat doen, maar 't is maar een VB) Maar ik vindt het wel leuk om serie's over hun te lezen enzo.


    Fight for you're love, cause it worth it

    Je hebt wel gelijk, Quizlet? THlet misschien? Nuja, er zijn toch wel series die veel gemaakt worden, en niet van TH zijn. Kijk maar naar de Alex Evans Stories, is helemaal niets mis mee, dus zet jij maar je verhaal op Q. En laat de rest achterwege ^^

    Ik snap wat je bedoelt, but yeah, quizlet is gwn helemaal getokiohotelleerd.
    Ik ben zelf .. nja fan is een groot woord. x] Maar vónd het wel leuk.
    But dude, als je niks met th wilt kun je beter niet op quizlet gaan denk ik zo x'D [/doe ik ook niet altijd meer x'D]


    Mew <3

    ik snap je totaal, heb daarom ook zelf een nieuwe quiz gemaakt zonder th. maar niemand doet hem:( gewoon omdat th er niet in voorkomt. maar alles is echt wel fel verandert. steeds meer en meer tokio hotel. maar voor hoe lang nog? das maar de vraag

    k ben wel fanmaar heb sinds kort ook een quiz waar tH niet in voort gaat komen dus k schrijf niet alleen over hun .... ,maar k snap je punt wel ;)


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Ik ben helemaal geen TH fan. Maar je hebt gelijk. Dat TH eigen forum heeft, alsof alle andere niks betekenen..
    dat is omdat we als we een centraal bands-forum maken weer klachten krijgen over dat niet-th topics niet worden gelezen >.<

    Ik snap je punt wel... Ik heb zelf series met TH, maar ook zonder TH, en die worden en aanzienlijk minder gemaakt, wat wel jammer is
    xoxo

    Balen voor je. Er valt weinig aan te doen, niet? :]


    blame the bully.