• Nee, dit hoort niet bij het forum tokio hotel.
    het zit namelijk zo;

    enkele jaren(?) geleden was ik hier een lid op quizlet(weet nie precies hoelang gelede mja..)
    En ik vond het echt super leuk.
    Toen op een of andere manier ben ik ermee gestopt, nadien heb ik mijn acc ook verwijderd.
    Dit jaar ben ik trug op quizlet gekomen & wat zie ik? Niets anders dan tokio hotel..ik d8; ik zal ook wel andere quizen kunnen maken en er is een th filter enz. ds dat viel nog wel mee.
    Maar sinds een paar weken helpt het gewoon niet meer QUIZLET WORD OVERSPOELT DOOR TH. ik vind het niet meer normaal. Th heeft zelfs een eigen forum o_O
    & zelfs met de th filter aan zie ik niets anders meer dan tokio hotel.
    Ik wou mss 'n serie gaan maken, zonder th ntuurlk, maar ik d8; waarom zou ik dat eignlijk doen?het gaat niet over tokio hotel dus 'ie zal wel niet zo veel gemaakt worden -.-
    ik ben zelf ook fan van th maar ik ben GEEN FREAK ! en de meeste hier op quizlet wel en het is HUN schuld dat quizlet overspoelt word door tokio hotel.
    Ik vind het echt niet meer normaal!!

    Zeg uw mening maar..


    we're just misguided ghosts

    Ikke heb heb 2 series over mcr en 1 over camiel (amp)
    En 1 van Killerpilze en 1 vvan smosh dus heb je wat anders t doen ;)

    En ja het wordt overspoelt


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Ik vidn dat je ongelijk hebt.Ik ben ook een TH fan&ik ben dus zeker geen freak,maar toch heb ik alleen maar TH verhalen gewoonweg omdat die vaker worden gemaakt&ik het gewend ben om daarover te schrijven.En trouwens hoezo ONZE schuld dat Q. wordt overspoeld met TH verhalen?Als wij dat leuk vinden laat ons dat leuk vinden.Klaar

    Paris heeft gesproken^^


    Helemaal Juist x33

    Lien heeft gesproken ^^ xD


    A. ikmisje.

    Ik ben een TH fan. n_n
    Maar wij kunnen er niks aan doen dat er een TH forum word gemaakt, of wel soms? u_u
    En ik maak graag quizen over Tokio Hotel. Dit probleem, meld het lekker bij rutger.


    Amen !


    I solemny swear i am up to no good

    snap wel dat het veel over Tokio Hotel gaat, maar er zijn ook series die niet over Tokio Hotel gaan. 8)


    it's cool to know nothing.

    Oké, ik snap je punt. Ben zelf ook TH fan, niet hysterisch ofzo. Maar ik maak graag verhalen over TH. En het is echt niet onze schuld dat er een TH forum is gemaakt ofzo, dus er valt weinig aan te doen. x]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik ben fan van hun muziek,
    Maar Quizlet.nl wordt inderdaad overgenomen door de TH-aanhangseltjes.
    Niets aan te doen.
    Als ze er niet zouden zijn, dan zou Quizlet zo goed als op de grond zitten...
    Gewoon mee leren leven, denk ik :)

    (...)

    Amen !


    Glüklich.


    -

    ja en? je kan moeilijk er iets tegen doen. je kan het maar gewoon zo laten n_n

    <'3


    I'll live every second like it is my last one <3

    Ik snap het totally
    M'n zus zit hier al langer op, omdat zij TH fan is, ik dus niet echt. Maar ik ging dus ook eens een profiel maken, dus ikke een paar quizen maken over Drake Bell, toen vond ik die dus gwnmegageweldig, nu vnd ik hem ook nog wel goedd hoor, maar na een tijdje was ik dat beu, maar teon werd ik meer into JB, dus toen stuurde m'n zus er een serie van door, dus ik die maken, enzow, ben ik hier steeds vaker op gegaan, nu zit ik er keivaak op, maar toen was het echt, keivéél TH, daarom was ik er ook even mee gestopt, nu is het wel minder, maar nog altijd véél hoor, en idd, soms word je er zot van. Mja xD

    ik ben ook fan en heb een serie over TH. maar ik wil er ook eentje maken zonder. alleen heb nog ideetjes nodig (A)

    Duh TH rockt (cool)

    Maar ik begrijp je wel.
    Denk alleen dat je er niet zo veel tegen kunt doen ;):$


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Ik snap je punt wel hoor, maar niet wat je ermee wilt bereiken. Alsof iedereen nu ineens zegt dat ie nooit meer thquizen zal maken omdat jij dat niet leuk vind. Mensen doen het toch wel en daar kun je eigenlijk niks aan doen.;] Bovendien vind ik het wel grappig dat de fans deze site zo ongeveer over hebben genomen:P.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Q wilt zijn leden behouden om het naar hun zin te maken ^^
    Aangezien hier merendeel fan is, maken ze het naar hun zin.
    TH-series zijn toch best grappig. Ik ben ook geen freak hoor. Maar je mag toch dromen over hen? Daar staat toch geen grens of regels op???


    death to the one at the end of the serenade.

    kben abslotuto geen TH fan ook geen hater

    maar ja het is egt niet normaal!
    van mij mag het over LP of LB of FM woorden [á] o en het mag ook over be eminemt worden XD

    (btw LP= linkin park, LB= limp bizkit, FM= fort minor)

    FM &LP 4 ever xD


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    okee dit vind ik dus onbeschoft
    'het is HUN schuld' en 'ik ben geeen FREAK'
    nou het is dat ik een beetje netjes ben
    maar het is nou eenmaal zo
    het is ene beetje een tokio hotel fansite geworden
    so..
    DEAL WITH IT GIRL
    hoef je niet zo onbeschoft te doen
    je kunt gewoon lekker je serietje gaan schrijven
    hij word vast wel gemaakt
    ik schrijf ook gewone verhalen ZONDER tokio hotel
    en ik bén tokio hotel fan
    en ik ben géén freak
    alsjeblieft dankjewel