• Nee, dit hoort niet bij het forum tokio hotel.
    het zit namelijk zo;

    enkele jaren(?) geleden was ik hier een lid op quizlet(weet nie precies hoelang gelede mja..)
    En ik vond het echt super leuk.
    Toen op een of andere manier ben ik ermee gestopt, nadien heb ik mijn acc ook verwijderd.
    Dit jaar ben ik trug op quizlet gekomen & wat zie ik? Niets anders dan tokio hotel..ik d8; ik zal ook wel andere quizen kunnen maken en er is een th filter enz. ds dat viel nog wel mee.
    Maar sinds een paar weken helpt het gewoon niet meer QUIZLET WORD OVERSPOELT DOOR TH. ik vind het niet meer normaal. Th heeft zelfs een eigen forum o_O
    & zelfs met de th filter aan zie ik niets anders meer dan tokio hotel.
    Ik wou mss 'n serie gaan maken, zonder th ntuurlk, maar ik d8; waarom zou ik dat eignlijk doen?het gaat niet over tokio hotel dus 'ie zal wel niet zo veel gemaakt worden -.-
    ik ben zelf ook fan van th maar ik ben GEEN FREAK ! en de meeste hier op quizlet wel en het is HUN schuld dat quizlet overspoelt word door tokio hotel.
    Ik vind het echt niet meer normaal!!

    Zeg uw mening maar..


    we're just misguided ghosts

    Tokio Hotel heeft een eigen forum omdat er zo veel topics over zijn. Als je geen fan bent hoef je ook niet naar dat forum ^^

    Alleen staat het wel vaak bij actieve topics,, mr CB en JB enz heb ook wel fans hier, maar lang niet zo veel. Anders komt daar misschien ooit ook wel een apart fora voor.

    I see your point (;
    Tja, ik vind het op zich niet zo'n probleem omdat ik zelf soms naar TH luister (eerst wel, nu bijna niet meer) maar ik lees ze zelf graag, dus daarom vind ik het niet echt een probleem.
    Maar ik kan me héééél goed voorstellen dat je het vervelend vindt. Ik wil soms ook wel eens geen TH zien =P


    being wanted became a thrill I never knew

    Ja okay er zitten veel TH fans op maar dat is leuk zo leer je aardige mensen kennen. En dat het ONZE schuld is dat Q er overspoelt door is i'm sorry n_n


    I do not hook up.

    je heb zekker gelijk over al waar je kijkt TH gaat het niet mensen, okey er niks mis met TH maar gewoon zo veel quizen over hun gewoon niet meer normaal

    jaah ik vind wel dat ze een beetje overdrijve.(let niet op me spelling.)
    tokio hotel forum vind ik nergens opslaan je kan tog als gewoonelijk bij muziek dingen van tokio hotel zetten??
    en van die tokio hotel verhalen tja iedereen vind het leuwk om verhalen over hun favo artiest te maken dus doen ze dat en. hier zijn er heeeeel veeel TH fans dus ja het zijn meer th verhaaltjes.
    maar ja dit is mijn mening

    (doeg)


    My Foughts You Can't Decode

    Ik vidn dat je ongelijk hebt.Ik ben ook een TH fan&ik ben dus zeker geen freak,maar toch heb ik alleen maar TH verhalen gewoonweg omdat die vaker worden gemaakt&ik het gewend ben om daarover te schrijven.En trouwens hoezo ONZE schuld dat Q. wordt overspoeld met TH verhalen?Als wij dat leuk vinden laat ons dat leuk vinden.Klaar

    Paris heeft gesproken^^


    Lalalalalalalala.

    Tjaa ,,
    Mij intreseert het niet soo erug eigenlijk ,,
    En er sijn ookwel quizen sonder TH deris,
    Anders soek je die tog op??
    En anders ,,er is hier ook sat over JB te vinden ,,
    MOcht je dat wel intreseren ,,
    En ik hb ook een quiz sonder TH derin.. Dus..


    Crack a bottle

    boeiend.
    er valt toch nix aan te doen?
    wij hebben dat forum niet gemaakt..


    AAP

    1. Jo je hebt er veel reacties op.
    2. Ik ben aan het afkicken. Maar ja dat veranderd na jaren he Jo! Mare ik ga ook tijdelijk stoppen met TH quizzen te maken. Want ze maken me gek in mijn GB ik zeg wel reclame mag maar das nog niet goed!

    En als ge da zever vind wa ik hier neerkribbel moet ge maar aan een mod vragen weg te krijgen.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    TOTALLY MEE EENS!


    I want my bloody cheese now!^^

    Ja ik ben ook TH-fan maar ik erger my niet aan ik vind het wel grappig ook net als TomSexx xD


    A. ikmisje.

    pech voor u

    ik zou hier niet zijn, moest het hier zo niet zijn ze.

    Ik ben wel een ontzettende enorme TH fan echt een freak. Ik vind ze gewoon super! Maar ik snap je punt wel met het forum enzo.. Maar ik heb ook een mini serie zonder TH en die word idd minder gemaakt, en nu heb ik er een met TH en die word nog minder dan die zonder TH gemaakt x'D.

    Ik ben het wel een beetje met je eens, maar aan de andere kant kan quizlet er weinig aan doen. Het enige dat ik me kan bedenken is voor neutraal publiek reclame gaan maken, maar ik denk niet dat quizlet dat wil gaan doen.

    Als je het hier neit bevalt ga dan weg eh!

    Trouwens er zijn nog veel JB en CB en KP quizzen hoor!

    Mijn mening
    x