• De stelling van vandaag luidt:
    Beter mooi nep, dan lelijk echt

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Euhm, welja, ik hou mijn mond maar.


    Olive

    Oneens. ;o


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    No, ik heb een hekel aan neppe dingen/mensen/situaties/emoties/vriendschappen/gebeurtenissen. (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Oneens, ware schoonheid zit binnenin (flower)


    “Love is a contradiction.”

    Zoals neem nu Die barbie van oh oh cherso man wtf is die lelijk :S
    Die denkt dat ze mooi is maar die is echt zo fake..
    En btw die lijkt helemaal niet op barbie xD
    Het ergste van al vind ik, dat ze hun eigen echt mooi vinden maar eigelijk zijn ze veel lelijker als gewone mensen..
    Wou ik even zeggen (A)


    Stop wishing, Start doing..

    Poseidon schreef:
    Nee, je moet hoe dan ook je echte zelf blijven vind ik. Tenzij het een geoorloofde verandering is. Maar toch, niemand is perfect en waarom zou je je er voor schamen?


    When I'm 80, reading Harry Potter and my family will say to me, "After all this time?" I will say, "Always!"

    Poseidon schreef:
    Nee, je moet hoe dan ook je echte zelf blijven vind ik. Tenzij het een geoorloofde verandering is. Maar toch, niemand is perfect en waarom zou je je er voor schamen?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Atmosphere schreef:
    Je moet eruit zien zoals je wilt, dus als je er nep uit wilt zien, doen.
    Wil je er echt uitzien, maar lelijk, of mooi, maar nep, dan moet je dat doen, als jij je maar goed voelt met hoe je eruit ziet.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Toetanchamon schreef:
    Ga naar de kapper, tandarts, verander uw kleren en je maakt van een echt lelijk eendje een mooie zwaan. And you're still real and yourself!


    Firm believer of all that is magic

    Jonsu schreef:
    No, ik heb een hekel aan neppe dingen/mensen/situaties/emoties/vriendschappen/gebeurtenissen. (krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oneens, je moet jezelf zijn, niet een fake-versie van jezelf.


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    Poseidon schreef:
    Nee, je moet hoe dan ook je echte zelf blijven vind ik. Tenzij het een geoorloofde verandering is. Maar toch, niemand is perfect en waarom zou je je er voor schamen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    oneens:)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Dat hangt er van af wat je met nep bedoelt. Als je door een paar kleine veranderingen gelukkiger kunt zijn, vind ik niet dat je dat nep moet noemen. Maar er zijn natuurlijk ook dingen die er over gaan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    nee juist andersom


    You can't not look cool with a crossbow.