• De stelling van vandaag luidt:
    Beter mooi nep, dan lelijk echt

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Atmosphere schreef:
    Je moet eruit zien zoals je wilt, dus als je er nep uit wilt zien, doen.
    Wil je er echt uitzien, maar lelijk, of mooi, maar nep, dan moet je dat doen, als jij je maar goed voelt met hoe je eruit ziet.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Naar mijn eigen mening toch wel eens...


    Numbers.

    Oneens. Ik vind juist dat het andersom. Ik weet dat iemand deze als signature heeft/had - weet alleen niet meer wie:
    "It's better to fail in being yourself than to succeed in being someone else."
    Of iets met die strekking. Je moet altijd jezelf blijven in ieder geval. Nep mooi vind ik gewoon niet mooi, omdat het nep is en niet echt en ik houd van echt. x)


    Felix

    Poseidon schreef:
    Nee, je moet hoe dan ook je echte zelf blijven vind ik. Tenzij het een geoorloofde verandering is. Maar toch, niemand is perfect en waarom zou je je er voor schamen?


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    JChoo schreef:
    Ik heb liever dat je lelijk en echt bent dan mooi en nep van eigenlijk ben je dan alleen maar lelijker. Ik wed dat als je mooi en nep bent dat je dan alleen maar make-up en make-up op hebt. Echt lagen, kilo's op jegezicht.
    Dus liever lelijk en echt dan mooi en nep.
    sws haat ik neppe mensen, die hebben geen leven.


    Firm believer of all that is magic

    Ik heb liever nep mooi, dan echt lelijk. Maar dat is mijn mening (cat)