• De stelling van vandaag luidt:
    Beter mooi nep, dan lelijk echt

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Helemaal mee oneens, beter lelijk echt dan mooi nep.
    Al ben je lelijk als de nacht, je bent tenminste nog jezelf.


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    Toetanchamon schreef:
    Ga naar de kapper, tandarts, verander uw kleren en je maakt van een echt lelijk eendje een mooie zwaan. And you're still real and yourself!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    hangt er vanaf wat er bedoeld wordt met "nep". Is dat plastische chirurgie, een prothese, of de persoonlijkheid?


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Wie bepaald wat mooi en lelijk is (bat)


    -

    Atmosphere schreef:
    Je moet eruit zien zoals je wilt, dus als je er nep uit wilt zien, doen.
    Wil je er echt uitzien, maar lelijk, of mooi, maar nep, dan moet je dat doen, als jij je maar goed voelt met hoe je eruit ziet.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Liever dat je iets minder mooi bent, maar gewoon jezelf bent
    dan knap en echt super nep. Want daar kom je niet echt ver mee in het leven.
    Met jezelf zijn wel :)
    Dus liever lelijk en echt dan mooi en nep.

    Nee;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Oneens:Y)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Poseidon schreef:
    Nee, je moet hoe dan ook je echte zelf blijven vind ik. Tenzij het een geoorloofde verandering is. Maar toch, niemand is perfect en waarom zou je je er voor schamen?


    We accept the love we think we deserve.

    Weet je, eigenlijk vind ik het gewoon schijnheilig om te zeggen dat je liever lelijk en echt bent. Niemand wil echt lelijk zijn, ook al zeg je nu van wel. Ik geloof gewoon niet dat iemand dat wil, sorry. Ik ben gewoon eerlijk en zeg dat ik het ermee eens ben. Sowieso, als je mooi en nep bent en mensen reflecteren het op make-up, ben je tegelijkertijd echt en lelijk, want als je je make-up afdoet en dat moet ooit wel eens, ben je dat. Dus waarom zou je dan geen moeite doen voor je make-up. Alhoewel dit voor mijn gevoel verder gaat dan kleding en make-up, het gaat hier volgens mij meer om plastische chirurgie. En als je écht lelijk bent, zou ik dat wel doen. Iedereen wil mooi gevonden worden en niet alleen omdat ze 'zichzelf' zijn, maar ook in het algemeen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    wie bepaalt wat lelijk is dan?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nep volmaakt is niet mooi, beter echt onvolmaakt. dat is wat ik denk!


    When words fail music speaks

    Dat is grotendeels een kwestie van smaak. Maar geloof me, er zijn ook mensen die écht lelijk gevonden worden in het algemeen. Ik wil niet oppervlakkig of gemeen zijn, maar ik ken een aantal mensen die gewoon door zowat iedereen als lelijk gezien worden en daar ook mee gepest worden. En dat ligt niet aan kledingstijl of dergelijke. En ik denk dat je dan echt wel sneller naar het 'neppe' grijpt en het zat bent om altijd maar zo gezien te worden. Maar sowieso vind ik knap zijn overrated, het is alsof de wereld alleen nog maar daar op draait en het een must is om nep te zijn.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    oneens, wat is er mis met gewoon jezelf zijn?


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Wees gewoon jezelf! De binnenkant telt!
    Ik heb in principe iets tegen plastische chirurgie en al dat neppe gedoe, hoewel ik het wel begrijp als je na een zwaar ongeluk compleet misvorm bent en dat dan iets wilt verbeteren.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen