• De stelling van vandaag luidt:
    Er moeten snel maatregelen komen tegen het toenemende aantal auto's.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eigenlijk wel ja, maar je kan de productie niet ineens op stop zetten natuurlijk.
    Mensen moeten meer gebruik gaan maken van carpoolen en het openbaar vervoer.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik vind van niet. De filosofie van een auto geïntroduceerd door Henry Ford was een belangrijke schakel waar onze samenleving op steunt en ik zou het niet graag willen zien verdwijnen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ja, heel erg.
    Het is echt niet normaal dat sommige mensen 2 of meer auto's voor zichzelf hebben, dom gewoon.


    Your make-up is terrible

    Captain schreef:
    Ik vind van niet. De filosofie van een auto geïntroduceerd door Henry Ford was een belangrijke schakel waar onze samenleving op steunt en ik zou het niet graag willen zien verdwijnen.


    To infinity and beyond •

    Assassin schreef:
    Ja, heel erg.
    Het is echt niet normaal dat sommige mensen 2 of meer auto's voor zichzelf hebben, dom gewoon.


    neem gewoon het openbaar vervoer:Y) (maar is te duur) en dus komen er meer auto's dus de eerste stap is het openbaar vervoer goedkoper maken :'D


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik twijfel.
    Aan de ene kant vind ik van wel, want als iedereen zoveel auto's neemt, dan raakt het op een gegeven moment ook vol. En je kan niet meerdere auto's tegelijk gebruiken (meestal).
    Maar aan de andere kant, soms is het gewoon handig of nodig om meerdere auto's te hebben. Dan hoef je niet telkens te wachten tot de ander thuiskomt, voordat jij weg kan.
    Ik weet het niet zo goed.

    Nee, zodra ik mijn rijbewijs heb wil ik ook graag een auto voor mezelf hebben :'D


    -

    Natuurlijk is het overdreven om vier auto's te hebben, terwijl je in je eentje woont, maar maatregelen zou niet gaan. Wat wil je dan de productie stop zetten? Want dan zullen er veel mensen zijn die geen auto hebben. En het openbaar is gewoon klote duur, dus daarmee reizen is voor sommige mensen ook geen optie.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ja, maar dan moet openbaar vervoer goedkoper worden en toegankelijk zijn voor rolstoelen.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 8:09 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Genius schreef:
    Nee, zodra ik mijn rijbewijs heb wil ik ook graag een auto voor mezelf hebben :'D


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Poseidon zei op 27 juni 2011 - 0:18:
    Eigenlijk wel ja, maar je kan de productie niet ineens op stop zetten natuurlijk.
    Mensen moeten meer gebruik gaan maken van carpoolen en het openbaar vervoer.


    Assassin zei op 27 juni 2011 - 0:35:
    Ja, heel erg.
    Het is echt niet normaal dat sommige mensen 2 of meer auto's voor zichzelf hebben, dom gewoon.


    Smeagol zei op 27 juni 2011 - 6:48:
    (...)
    neem gewoon het openbaar vervoer (maar is te duur) en dus komen er meer auto's dus de eerste stap is het openbaar vervoer goedkoper maken :'D


    Genius zei op 27 juni 2011 - 6:59:
    Nee, zodra ik mijn rijbewijs heb wil ik ook graag een auto voor mezelf hebben :'D


    Sleutelbloem zei op 27 juni 2011 - 8:09:
    Ja, maar dan moet openbaar vervoer goedkoper worden en toegankelijk zijn voor rolstoelen.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ja, eigenlijk wel. Maar of dat nou zo goed zou zijn voor de economie is weer een andere vraag.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Incubus schreef:
    Ik twijfel.
    Aan de ene kant vind ik van wel, want als iedereen zoveel auto's neemt, dan raakt het op een gegeven moment ook vol. En je kan niet meerdere auto's tegelijk gebruiken (meestal).
    Maar aan de andere kant, soms is het gewoon handig of nodig om meerdere auto's te hebben. Dan hoef je niet telkens te wachten tot de ander thuiskomt, voordat jij weg kan.
    Ik weet het niet zo goed.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Nee, er moeten gewoon alternatieven gevonden worden om mileuvriendelijker te gaan rijden. We kunnen niet meer zonder de auto, dat is nou eenmaal zo.

    Ik vind ook wel dat het openbaar vervoer goedkoper moet worden. Dat maakt het aantrekkelijker om met de bus etc. te gaan. En kunnen de auto's niet milieuvriendelijker worden?


    If a writer falls in love with you, you can never die