• De stelling van vandaag luidt:
    Er moeten snel maatregelen komen tegen het toenemende aantal auto's.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens,die auto's zijn er niet voor niets. Er zou meer maatregelen moeten komen tegen groenen auto's,en niet alleen voor de elektrische.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Er MOESTEN AL snel maatregelen GEKOMEN ZIJN tegen het toenemende aantal auto's.
    Mensen beseffen pas de ernst van een probleem als het te laat is.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Neeu. Maar als ze het openbaar vervoer goedkoper maken denk ik dat er meer mensen dit vervoer kiezen.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Spotgaai schreef:
    Ik vind ook wel dat het openbaar vervoer goedkoper moet worden. Dat maakt het aantrekkelijker om met de bus etc. te gaan. En kunnen de auto's niet milieuvriendelijker worden?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Captain schreef:
    Ik vind van niet. De filosofie van een auto geïntroduceerd door Henry Ford was een belangrijke schakel waar onze samenleving op steunt en ik zou het niet graag willen zien verdwijnen.


    Turn it up! *

    Mee eens.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Eigenlijk wel, maar dat kan nooit gerealiseerd worden..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    eigenlijk wel, maar het kan toch niet meer tegengehouden worden

    Ja, en daar zijn ze nog maar 3 eeuwen mee bezig. --'


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Captain schreef:
    Ik vind van niet. De filosofie van een auto geïntroduceerd door Henry Ford was een belangrijke schakel waar onze samenleving op steunt en ik zou het niet graag willen zien verdwijnen.


    Love isn't blind, It's retarded.

    NEEEE!
    Ik moet volgende week voor mijn rijbewijs:Y)
    En heb al een autotje:Y)
    Zo kun je alles wel duurder maken of afschaffen
    maar als andere werelddelen er niet aan mee werken heeft het ook niet
    echt nut he(A)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Spotgaai schreef:
    Ik vind ook wel dat het openbaar vervoer goedkoper moet worden. Dat maakt het aantrekkelijker om met de bus etc. te gaan. En kunnen de auto's niet milieuvriendelijker worden?

    vind ik nou ook:Y)


    Jus drein jus daun

    Laten we beginnen bij de sterren die 5 auto's hebben (cat)


    As travars

    Poseidon schreef:
    Eigenlijk wel ja, maar je kan de productie niet ineens op stop zetten natuurlijk.
    Mensen moeten meer gebruik gaan maken van carpoolen en het openbaar vervoer.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~