• It's a little bit funny, this feeling inside - Zayn Malik
    De Spaans-Britse June Gómez heeft altijd al een passie gehad voor zingen en dansen. Haar drie jaar oudere broer raadt haar aan om auditie te doen voor The X-Factor. Als June doorde auditities is wordt ze opgenomen in de groep. Op bootcamp raakt ze goed bevriend met de jongens van One Direction. De zes vrienden worden onafscheidelijk en waar June is zijn ook de jongens. Ondertussen, gedurende het programma probeert Zayn zijn opkomende gevoelens voor June zo goed mogelijk voor de rest te verstoppen maar dat heeft geen nut. Ook June doet grootse moeite het gevoel in haar onderbuik te negeren. Maar wat gebeurt er als June bij de jongens van One Direction wordt geplaatst in de koppelronde? Wat als de liefde tussen June en Zayn als vonken van het scherm vliegen. Hoe zullen de fans van One Direction reageren als ze te weten komen dat een van hun idolen nu geen vrijgezel meer is?


    Rollen:
    - 6 1 jongens (waarvan 4 in een band worden gestoken)
    Dumbledore ~ Mick Finn James
    Mutant ~ Alexander Michael Anderson
    ToDoList ~ James Norton
    ToDoList ~ Drew Matthew Smeeth
    Tomlinson ~ Lukas
    - 8 2 meisjes (waarvan 1tje overblijft en de rest in 2 groepen wordt gestoken)
    Tomlinson ~ Pixie Jasons Newton
    Tomlinson ~ Milana Senibrenikov
    Mutant ~ Christina Elizabeth Rider
    ToDoList ~ Lynn Julet Daves
    ToDoList ~ Lily Quinn KcKey
    Dumbledore ~ Jules Jólé Montgomery

    Informatie:
    Meisje of jongen:
    Volledige naam:
    Leeftijd: tussen 15&25, ik zou het heel leuk vinden als er twintigers tussen zaten..
    Karakter: Ik wil niet alleen maar lieve meisjes en grappige jongens. Ik wil van alles wat..
    Uiterlijk: Foto, geen bekend persoon en liefst een foto waarom het gezicht goed zichtbaar is.
    Stijl: Kledingstijl, zangstijl,..
    Muziekinstrument: Kan je personage een instrument bespelen. Let op; niet iedere artist kan een intrument bespelen.
    Hobby's:
    Extra's:
    Idee voor boys/girlsband naam?: Ik heb op het moment geen inspiratie (:

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 20:57 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik ga nog eentje invullen als 'k mag :')


    all I want is the taste that your lips allow

    Tomlinson schreef:
    Ik ga nog eentje invullen als 'k mag :')
    Tuurlijk (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Meisje of jongen: Meisje
    Volledige naam: Ashley Coloradé.
    Leeftijd: 22.
    Karakter: Ondanks de leeftijd van 22 jaar, zal Ashley de meest “puberachtige” iemand zijn die je ooit zal tegen komen. Ze is koppig, luistert niet, is slordig en lui. Ze is actief op momenten dat ze beter niet actief kan zijn en stil op momenten dat ze actief zou moeten zijn. Ze is zeer naïf en vertrouwt mensen veel te snel waardoor ze vaak gekwetst word. Ze gelooft mensen veel te snel en vind een leugentje voor best wil echt wel kunnen. Ze is een zeer druk persoon en altijd wel met iets bezig. Ze is niet echt stress bestendig en voor optredens loopt ze altijd rond als een kip zonder kop. Ashley heeft geen dikke nek, maar ze beseft zelf heel goed dat ze goed is in wat ze doet. Ze beseft wat ze kan en wat ze niet kan en profiteert er maar al te veel van.
    Uiterlijk:


    Ashley beseft zelf ook heel goed dat ze niet de lelijkste hier op aarde is.Ze is heel fier op haar goudblonde haren die altijd perfect stijl rond haar schouders liggen. Ze heeft er amper moeite mee ’s morgens om ze goed te leggen. Ze bruint ook heel snel in de zon en verbrand bijna niet. Tijdens de winter gaat de kleur niet snel weg waardoor ze veel mensen altijd de indruk geeft van net op reis te zijn geweest. Ze heeft diep, felblauwe ogen waar altijd wel wat mascara rond te vinden is. Ze is 1m69 en mager gebouwd.
    Stijl: Van kledij kleed ze haar eigenlijk vaak stoer, maar toch vrouwelijk. Zo zal ze bevoorbeeld een gescheurde jeans aantrekken met daaronder de grootste hakken die je je kan voorstellen en een veel te kort, maar toch wijd en stoer tshirt. Afgewerkt met kilo’s armbanden en een stoer detail. Dat zou een outfit zijn die perfect op Ashley’s haar lijf geschreven staat. Van zang gaat Ashley het lieft in het elektro-techno-pop genre zoals Robyn
    Muziekinstrument: Ashley kan heel goed overweg met de piano, ookal ligt die stijl haar niet zo. Ze vindt het perfect om er mee nieuwe liedjes te schrijven, ze kan ook heel goed gitaar spelen..
    Hobby's: Je zou het haar misschien niet aangeven, maar Ashley is een fanatiek basketter. Sinds haar 4e zit ze op basket en nu kan ze heel goed overweg met de bal. Ze is ook heel vaak in de fitness te vinden. Buiten al dat sporten schrijft ze ook heel vaak haar eigen liedjes, die invloed hebben op haar leven. Je verwacht misschien ook dat ze het echte uitgaanders type is, maar eigenlijk is ze best een rustig meisje en gaat liever met een paar vrienden in het park zitten met goede muziek, een gitaar en een flesje drank.
    Extra's: Ashley heeft al 5 jaar een relatie met Alexander. Alexander is zelf heel muziekaal, maar jammer genoeg kan hij totaal niet zingen. Hij is wel geweldig met alle instrumenten die je jezelf maar kunt bedenlen. Ashley zou graag later een band opstarten met hem. Aangezien de twee een heel sterke en close band hebben, hebben ze beide verschrikkelijk veel last van heimwee naar elkaar. Sinds kort wonen de twee samen en alles gaat zo perfect. Ashley heeft al een paar keer gedreigt ermee te stoppen door het gemis, maar hij stelt haar gerust en zegt dat ze moet doorzetten. Alexander zou haar graag ten huwelijk vragen binnenkort.
    Idee voor boys/girlsband naam?: geen idee (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Anders wil ik ook wel nog een jongen invullen hoor, ik heb inspiratie zat (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Dank je wel voor de rollen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Tomlinson schreef:
    Anders wil ik ook wel nog een jongen invullen hoor, ik heb inspiratie zat (:
    Ja graag. Ik heb nog een jongen nodig (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Meisje of jongen: Jongen (:
    Volledige naam: Andreas Jains.
    Leeftijd: 18
    Karakter: Andreas is een echte gevoelige jongen. Hij wordt door vele meisjes beschreven door de beste vriend. Hij staat altijd klaar om naar andere mensen te luisteren en is één van de beste middelen om mensen op te peppen door zijn vrolijkheid. Andreas zal je nooit depri zien, als er iets met hem is verstopt hij het altijd onder zijn glimlach. Alleen zijn echte vrienden zullen de pijn in zijn ogen zien. Door sommige jongens wordt Andreas uitgemaakt als homo omdat hij bv heel ijdel is en graag gaat shoppen plus dat al zijn vrienden meestal vrouwelijk zijn, maar hij beschouwt het gewoon als jaloersheid.
    Uiterlijk:


    Stijl: Hij is een heel stijlvol iemand. Hij draagt bijna altijd een hemd van een merk zoals river woods en andere stijlvolle dingen. Van muziek brengt hij het liefst akoestische klassiekers zoals Wicked game van Chris Isaak is zeker een van zijn favo’s (:
    Muziekinstrument: De akoestische gitaar is zijn grote liefde.
    Hobby's: Buiten met zijn vriendinnen rondhangen, houdt hij van surfen en voetbal.
    Deze is echt slecht (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Mag ik er morgen nog invullen? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Mag ik er morgen nog invullen? (:
    Sure (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.