• De laatste keer dat Ed in Amsterdam een concert gaf, was op mijn verjaardag en later had ik wel spijt dat ik geen kaartje had gekocht. Dus toen ik hoorde dat hij weer naar Amsterdam zou komen, moest en zou ik een kaartje hebben. Zo gezegd, zo gedaan. Ik hou van zijn muziek en dat hij niet ineens bekend is geworden. Wat niet betekent dat ik artiesten die ineens bekend werden slecht vind.

    Maar ik vroeg af of meer mensen van Q naar een van de twee concerten gaan in de Amsterdam Arena?

    Donderdag 28 juni



    Vrijdag 29 juni

    ~ Stroud

    [ bericht aangepast op 23 april 2018 - 16:53 ]


    Physics is awesome

    Ik ga ook, op de vrijdag. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Jaaaaaaaa ik ga ook! Op de vrijdag :D


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ja! De 28e ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Corday schreef:
    Ik ga ook, op de vrijdag. (:


    Leuk, ik ga ook op de vrijdag. Maar ik gok dat de kans klein is dat we elkaar zien.

    [ bericht aangepast op 23 april 2018 - 16:53 ]


    Physics is awesome

    Maim schreef:
    Jaaaaaaaa ik ga ook! Op de vrijdag :D


    Ja, de vrijdag leek mij handiger in verband met dat ik op vrijdag misschien moet werken.


    Physics is awesome

    Bladgroen schreef:
    Ja! De 28e ^^


    Yeah! Dan weet je al wat mij te wachten staat op vrijdag.


    Physics is awesome

    Ik ga op de donderdag c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga de 28ste! (: Ik heb Ed Sheeran de vorige keer dat hij in Nederland was ook gezien (en de keer daarvoor ook), maar ik wilde het gewoon niet missen, aangezien hij toch wel mijn favoriete zanger is ^^


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Stroud schreef:
    (...)

    Ja, de vrijdag leek mij handiger in verband met dat ik op vrijdag misschien moet werken.


    Haha ja bij mij waren de tickets op donderdag uitverkocht, maar toen kwam er gelukkig nog een concert op de vrijdag, waar ik wel optijd bij was :’D


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Helaas ben ik dan niet in Nederland :'(


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Als iemand op de lijst wil voor een van de twee dagen, dan hoor ik het graag. Weet niet of mensen willen meeten, aangezien ik denk dat het lastig gaat worden.


    Physics is awesome

    Veel plezier allemaal!
    Ik ben vorig jaar geweest, wat een ontzettende held is het toch.


    We were the forever that didn't last

    Maim schreef:
    (...)

    Haha ja bij mij waren de tickets op donderdag uitverkocht, maar toen kwam er gelukkig nog een concert op de vrijdag, waar ik wel optijd bij was :’D


    Ik had de luxe dat ik nog kon kiezen. Het weekend dat de kaartjes werden verkocht, was ik niet thuis maar ik heb toch een kaartje kunnen regelen en daar ben ik blij mee.


    Physics is awesome

    Revenger schreef:
    Helaas ben ik dan niet in Nederland :'(


    Dat is jammer. Misschien ben je volgende keer als hij in Nederland gaat optreden wel in Nederland.


    Physics is awesome