• Dit is niet bedoeld als haattopic ofzo, maar ik heb gewoon even een vraagje;

    Ik weet dat er mensen zijn die zich hier emo/scene/gothic noemen/vinden. Of ze vinden het helemaal geweldig. Niets mis mee, hoor, maar wat ik niet begrijp is dat ze het een 'eigen style' noemen. Kijk;

    Gister keek ik naar Valerio duikt Onder en deze keer was hij bij Gothics. En daar was zo'n Lolita-meisje dat zei: 'Ik kleed me iedere dag anders. Ik ben niet iemand die iedere dag hetzelfde draagt.'
    Nu kunnen sommigen zeggen: 'Doe ik ook niet. Ik heb een eigen style'. Maar gothic is dus zo goed als een style [vind ik]. Want ik bedoel, je draagt graag zwart, vaak/altijd donkere make-up. Maar je bent heus niet de enige die gothic of scene is. Dus mijn vraag;

    Is emo/scene/gothic een style of is het gewoon 'eigen style'?

    Allebij een beetje. Wat het is iets wat je zelf leuk vid, maar meerdere kinderen hbben dat. Dus allebij lijkt mij.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik draag wat ik leuk vind, niet om me aan een bepaalde stijl te hechten, ik kan mijn stijl dus gewoon "mijn stijl" noemen

    i dunnow
    x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik snap niet wat je hier mee wil zeggen?
    Dat Scene een stijl is. Duh? Meeste mensen die zeggen een eigen stijl te hebben bedoelen dat ook. Dus niet Scene/emo/etc. Dat is in ieder geval wat ík bedoel. O_O ofz x]


    Mew <3

    Wat ik te weten wil komen;

    Is iets als gothic een style of mag je het een 'eigen style' noemen xD.!


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik weet iig dat emo een muziekstijl is. Maar voor de rest weet ik niet echtx]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Wat ik te weten wil komen;

    Is iets als gothic een style of mag je het een 'eigen style' noemen xD.!

    Nja, meeste mensen kleden zich niet gothic-achtig om zich 'gothic' te kleden. Dat geldt ook voor emo enz. Daar komt ook het begrip wemo vandaan, het 'emo' kleden om het emo zijn. Als je gewoon andere dingen draagt omdat je het mooi vind en niet om het zijn van iets, is het je eigen stijl, denk ik zo?


    Mew <3

    Ik vind het meer een stijl, want er zijn meer mensen die er zo uit zien (niet precies zo maar je snapt me wel (A)) Dus ik denk niet dat het een EIGEN stijl is..

    Ik geloof ook niet echt in een 'echte style' :X


    I want my bloody cheese now!^^

    Eigen stijlen ontwikkelen is heel moeilijk. Bijna iedereen is in een hokje te plaatsen, hoe verontrustend het soms mag klinken. Kijk maar naar de klassieke metalhead met z'n losse haren en bandshirtje, of de oma met de lange lichtbruine jas met een paraplu in de handen, of de tradiotionele Goth met lange zwarte jurk en korset. Ikzelf pas ook heel goed in een plaatje maar op zich zit ik er niet zo me. Ik gooi allerlei stijlen door elkaar zodat het wat minder standaard wordt.
    Een blousje combineren met een skatebroek? Waarom niet...


    No growth of the heart is ever a waste

    Allebei
    Je kan scene zijn en soms toch vintage er in mengen en dan heb je een beetje je eigen stijl gecreeërd

    Ik denk dat het eerder een stijl is maar je kan er nog altijd een paar persoonlijke dingen aan toevoegen waardoor je er een eigen stijl van kan maken, of meerdere stijlen mengen en dan heb je ook een eigen stijl
    xXx


    But love's a malady without cure

    mijn stijl is voor een groot deel toch wel van mezelf. ik draag dan zwarte oogschaduw enzo, maar draag bv nooit een helemaal zwart shirtje [wel met zwarte opprint] en ik zet mijn haren een beetje bollig. ik vind het wel irrie dat sommige mensen mij gothic noemen, terwijl ik helemaal niet in een hokje geplaatst wil worden xD [laat staan dat ik er in pas]

    ik dnek bijde....


    A Noble was Born in Chaos

    Eigen stijlen ontwikkelen is heel moeilijk. Bijna iedereen is in een hokje te plaatsen, hoe verontrustend het soms mag klinken. Kijk maar naar de klassieke metalhead met z'n losse haren en bandshirtje, of de oma met de lange lichtbruine jas met een paraplu in de handen, of de tradiotionele Goth met lange zwarte jurk en korset. Ikzelf pas ook heel goed in een plaatje maar op zich zit ik er niet zo me. Ik gooi allerlei stijlen door elkaar zodat het wat minder standaard wordt.
    Een blousje combineren met een skatebroek? Waarom niet...
    Weet je, volgens mij denk ik dat ik jou gelijk vind hebben:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.