• Dit is niet bedoeld als haattopic ofzo, maar ik heb gewoon even een vraagje;

    Ik weet dat er mensen zijn die zich hier emo/scene/gothic noemen/vinden. Of ze vinden het helemaal geweldig. Niets mis mee, hoor, maar wat ik niet begrijp is dat ze het een 'eigen style' noemen. Kijk;

    Gister keek ik naar Valerio duikt Onder en deze keer was hij bij Gothics. En daar was zo'n Lolita-meisje dat zei: 'Ik kleed me iedere dag anders. Ik ben niet iemand die iedere dag hetzelfde draagt.'
    Nu kunnen sommigen zeggen: 'Doe ik ook niet. Ik heb een eigen style'. Maar gothic is dus zo goed als een style [vind ik]. Want ik bedoel, je draagt graag zwart, vaak/altijd donkere make-up. Maar je bent heus niet de enige die gothic of scene is. Dus mijn vraag;

    Is emo/scene/gothic een style of is het gewoon 'eigen style'?

    Hmm, ben het eens met Moneyrain, al vind ik wel dat ze niet echt een 'eigen' stijl hebben. Aangezien al zo veel mensen een 'eigen' stijl hebben, dan is hun stijl toch niet meer uniek en eigen?


    History is not hatred.

    Ik ben die labels zo zat, vaak draag je gewoon dat wat jij zelf leuk vind, en wordt gothic of emo alleen maar als scheldwoord gebruikt.


    blame the bully.

    ik zal eerlijk zijn, ik ben meer een huppel als het om kleeding gaat.mijn kleding stijl is dus ook zo wat. maar integenstelling tegenover huppelkutjes, heb ik nog een karakter en kan ik wél vriendelijk omgaan met alle soorten mensen.


    And all the girls in the front row scream your name.

    ik ben emo


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    ik heb altijd gehoord/geweten
    dat scene & emo & gothic een kledingstijl is..
    er zijn sommige mensen die zeggen dat emo's zich snijden enzo mr das niet helemaal waar, niet alle emo's doen dat ^^
    dus uum..nja das gewn een kledingstijl =)


    we're just misguided ghosts

    er zijn er
    noemen mij
    emo
    andere
    Scene

    xD maar ik ben puur mezelf
    kvind ook
    Emo = muziek

    dus ik denk niet daje u 'emo' kunt kleden

    Meeste emo's hier in belgie zijn ook puur wannebe
    zijn er veel die zegen
    TH
    is emo
    Maar das niet zo
    echte emo muziek =
    From first to last

    en nu moetje nie boos worden op mij
    Mijn mening verandert niet [':


    Ѽ MROAR.

    Oh crap. Ik heb niet eens antwoord gegeven op de hoofvraag. Oke, komtie: emo/scene/Goth/... zijn namen van subculturen. Bij subculturen passen bepaalde kleedstijlen/muziekstijlen. Leden van een subcultuur hebben de cultuur vaak gekozen omdat zij zich ermee kunnen identificeren.
    Edit: De altocultuur is eigenlijk een mengelmoesje. Die cultuur kun je vergelijken met popmuziek: het valt buiten alle andere genres en is dus een eigen kringetje. Om een lang verhaal kort te maken - dat dus echt duidelijk niet is gelukt :'] - subculturen zijn stijlen. Als lid van een subcultuur kun je niet zeggen dat je een eigen stijl hebt. Je kan wel zeggen dat je er je eigen draai aan hebt gegeven. Vooral onder goths wordt er nogal eens geexperimenteerd.


    No growth of the heart is ever a waste

    ma ge kunt ook een mix zijn van iets.. iedereen zegt dat ik emo of gothic ben terwijl dat helemaal niet is.. kben gwn een mix.. en dat noem ik mn eige stijl omdat ik niet iets helemaal ben.. snapt ge..?


    Everything will be okay in the end. If i'ts not okay, i'ts not the end.

    slordig t-shirt met een grappig voorwerp er op met een slordige baggyboek met gaten er in XD


    ...

    ik moet mijn styl nog uitvinden (nerd)


    don't Worry...Be gay.

    Het is nooit.. helemaal scene of helemaal emo.. of helemaal gothic.. of wathever.. er zit altijd wel een stukje twijfel.. eigending tussen.. dus ik denk.. dat 75% een van die stylluhh is.. en 25% zelf.. of het kan meer van jezelf of minder. maar ik denk toch dat het ligt zoals ik denk

    ik moet mijn styl nog uitvinden (nerd)


    Ik ook :P


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    emo/scene style is het denk beide.
    het is een style maar ook weer je eigen style. Je verzint zegmaar wat je draagt ik weet niet of ik dit goed heb maar ik denk het gewoon.

    Zelf heb ik wel een style maar ik weet niet waar ik hoor maar dat boeit me niet echt

    bubaaii(H)

    ik heb egt een eigen style ben geen goth geen skater geen emo maar meer een mengelmoes van vanalles eigenlijk..


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.