• En het spijt me allemaal lieve Q-usertjes! Dat ik dat jullie heb aangedaan. Idd ik was een paar keer undercover. Maar dat kwam omdat jullie me zat waren met de oorontsteking-topics. Dus wilde ik een nieuw begin maken op Quizlet. Maar daarna heb ik ingezien dat het helemaal verkeerd was! Dat ik een domme fout had gemaakt. Natuurlijk kon ik een ban verwachten als ik zo door bleef gaan. Dus gisteren wilde ik inloggen op Quizlet en toen stond er dat ik een permanente band had. Maar gelukkig kan ik weer op Quizlet! En daar ben ik heel blij om. Ik ga niet meer faken en dom doen. Ik wil een nieuw begin op Quizlet en dat start ik met deze topic! Zo dat zat me behoorlijk dwars. Ik zal zeggen dat mijn ooronsteking over is,dus daar hebben jullie al geen last meer van ;) En ik zal wat aardiger zijn voor jullie. Probeer mijn slechte ''verleden'' te vergeten en probeer ook nu mij te geloven. Dat zou erg fijn zijn! Want ''Pumps'' is namelijk niet fake. Dat is een echt profiel. Mijn allereerste profiel op Quizlet! Hopelijk begrijpen jullie me en ik was erg verdrietig toen ik inzag wat ik jullie allemaal heb aangedaan! Bedankt voor het lezen van dit topic. Ik waardeer jullie mening hoor! x

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 16:46 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Grizzly schreef:
    ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wie jij was, dus... hallo (doeg)

    Nog nooit van jouw gehoord maar oke hoi

    Genius schreef:
    (...)
    Ze heeft al genoeg kansen gehad en nieuwe starten gehad. Op een gegeven moment is het gewoon klaar.


    Snap ik, maar om dan nu gelijk te gaan zeuren (en dan heb ik het niet alleen over jou hoor, maar over meerdere).
    Laten we eerst zien wat er van deze nieuwe start komt, in plaats van gelijk te gaan oordelen!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als je maar geen topics gaat aanmaken als je dadelijk een oogontsteking hebt. (cat)


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Renervatio schreef:
    (...)

    Snap ik, maar om dan nu gelijk te gaan zeuren (en dan heb ik het niet alleen over jou hoor, maar over meerdere).
    Laten we eerst zien wat er van deze nieuwe start komt, in plaats van gelijk te gaan oordelen!

    Heb je haar posts in dit topic ook echt gelezen? Als dit haar nieuwe kans is is ze wel erg goed bezig om dingen goed te maken en over te komen als een slim, aardig persoon.

    Dat is mooi :)

    Wel eraan houden he!:Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Omentherise schreef:
    (...)
    Heb je haar posts in dit topic ook echt gelezen? Als dit haar nieuwe kans is is ze wel erg goed bezig om dingen goed te maken en over te komen als een slim, aardig persoon.


    Jah oke, maar ze werd ook bijna gelijk ''aangevallen.''

    Btw, ik stop even in dit topic posten, ben met nogal veel mensen tegelijk aan het praten, haha!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misschien moet je gewoon een nieuwe start gaan máken ipv hem aankondigen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Grizzly schreef:
    ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wie jij was, dus... hallo (doeg)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb denk ik iets gemist..

    Atmosphere schreef:
    Ik heb denk ik iets gemist..


    Everything is worse without music.

    Stop alsjeblieft met je topics over excuses en nieuwe start en zulk soort dingen. Je maakt het er voor sommigen alleen maar erger mee. Maar goed, eerst zien, dan geloven. :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Leuk dat je terug bent. Okal ken ik je niet :Y)
    Niks gemerkt van die oorontstekingen?

    was jij nessie dan ofzo?

    Ooooh jij bent Sabertooth, of niet? Die herkende ik altijd aan haar awesome Johnny Depp profilepic :')


    ars moriendi

    Nou welkom terug en hopelijk doe je wat hierboven zegt ^^