• Ik wil dus volgend jaar heel graag in een donkere kleur trouwen, waarschijnlijk zwart en ik zag net deze jurk ... En ik ben denk ik op slag verliefd nu! :9~



    Wat vinden jullie? ^^


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hij is prachtig!
    Maar ik wil toch in het wit trouwen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Before schreef:
    (...)
    Zwart is een rouwkleur --'


    Als je dat er van maakt, voor mij echt niet alleen hoor. Buiten dat om is dat wel een heel oud en traditionele denkwijze, think outside the box men.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Hé, er is nog niks besloten! :'D
    Ik vind latex pakjes namelijk ook een héél leuk idee, als Val daarin mee wilt gaan. :'D

    Nou ik hoor het vanzelf wel (wbw)


    -

    Betrayal schreef:
    Ik vind die jurk heel mooi!
    Maar voor een bruiloft is die jurk voor mij te donker. (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Tranquillity schreef:
    Hij is prachtig!
    Maar ik wil toch in het wit trouwen.


    Behind the laughter it actually means something.

    Betrayal schreef:
    Ik vind die jurk heel mooi!
    Maar voor een bruiloft is die jurk voor mij te donker. (:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Genius schreef:
    (...)
    Nou ik hoor het vanzelf wel (wbw)
    Gaan wij in latex (wbw)


    Life is hard and then we die

    Genius schreef:
    (...)
    Nou ik hoor het vanzelf wel (wbw)


    Ik zie je al voor me ... zoiets bijvoorbeeld; :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Als je dat er van maakt, voor mij echt niet alleen hoor. Buiten dat om is dat wel een heel oud en traditionele denkwijze, think outside the box men.
    Indeed.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Gaan wij in latex (wbw)


    Mehh, ik denk niet dat hij ermee in gaat (of juist wel :'D), maar ik zag ineens een beeld voor me van Jacky met jou ernaast aan de riem om zo ringen te brengen. Dat was best een sexy mindflash. :9~


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    IK vind hem echt mooi _O_ Dieprood zou misschien iets mooier zijn, als ik trouw, moet het in het dieprood zijn want die kleur is gewoon fab.


    Olive

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Mehh, ik denk niet dat hij ermee in gaat (of juist wel :'D), maar ik zag ineens een beeld voor me van Jacky met jou ernaast aan de riem om zo ringen te brengen. Dat was best een sexy mindflash. :9~
    Moet er ook nog familie aanwezig zijn :'D?


    Life is hard and then we die

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Mehh, ik denk niet dat hij ermee in gaat (of juist wel :'D), maar ik zag ineens een beeld voor me van Jacky met jou ernaast aan de riem om zo ringen te brengen. Dat was best een sexy mindflash. :9~

    Dan wordt het echt een Nancy bruiloft. Geweldig :9~


    -

    Mooie jurk ja ^^
    Ik moest een beetje denken aan Evanescence - Call me when your sober, tja.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Moet er ook nog familie aanwezig zijn :'D?


    Who cares? M'n ouders weten het al ... De oma's overleven het hopelijk wel, maar zullen misschien wel even vreemd opkijken ... De rest kan er denk ik wel om lachen. De meesten weten dat ik nu eenmaal een rare ben die de voorkeur geeft aan alternatieve dingen en na een eventuele schok zullen mensen wss. vrij snel inzien dat ze zoiets van mij/ons natuurlijk kunnen verwachten. :'D
    Zo niet, dan zal ik genieten van de schok. Ik wil het gewoon niet volledig standaard, er 'moet' een draai inzitten die het echt persoonlijk maakt. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.