• Ik wil dus volgend jaar heel graag in een donkere kleur trouwen, waarschijnlijk zwart en ik zag net deze jurk ... En ik ben denk ik op slag verliefd nu! :9~



    Wat vinden jullie? ^^


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Genius schreef:
    (...)
    Dan wordt het echt een Nancy bruiloft. Geweldig :9~


    Jij snapt me! <3
    Ik ben benieuwd tot wat voor gekke hoogtes ik Val kan krijgen. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Authors schreef:
    IK vind hem echt mooi _O_ Dieprood zou misschien iets mooier zijn, als ik trouw, moet het in het dieprood zijn want die kleur is gewoon fab.


    Ook heel mooi! Daar zou ik ook wel voor gaan, maar ik droom al heel lang van een zwarte jurk ... En als ik dan zoiets zie, ja, ik ben verkocht. <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mudblood schreef:
    Ik denk meteen aan de kaft van het boek Fallen. :'D


    Mix a little foolishness with your serious plans; it's lovely to be silly at the right moment.

    Nee ik wil in het rood trouwen.

    Wel een mooie jurk trouwens.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Jij snapt me! <3
    Ik ben benieuwd tot wat voor gekke hoogtes ik Val kan krijgen. :'D

    Haha je krijgt hem vast wel zover dat jij al je plannetjes kan uitwerken *O*


    -

    Hihihihi nou ik ben benieuwd =D


    Life is hard and then we die

    Genius schreef:
    (...)
    Haha je krijgt hem vast wel zover dat jij al je plannetjes kan uitwerken *O*


    Jij kent me te goed.
    Ik moet eerlijk zeggen ... Ik denk me liever in dat mijn oma's erbij zouden zitten als zijn moeder. Hoewel, van alle drie heb ik een vermoeden dat een hartje even een rare sprong kan maken. Maar er zijn gewoon van zulk soort dingetjes die ik echt heel mooi zou vinden. Ik trouw ook maar één keer, dus daar wil ik iets bijzonders van maken. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Ik wil juist in het donker, wit is zo standaard en ik vind donkere jurken zoals deze echt heel erg mooi! (:


    Dan zou je ook zeer donkerrood, blauw of paars ofzo kunnen nemen. Nog orgineler, wel gewaagder :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dan zou je ook zeer donkerrood, blauw of paars ofzo kunnen nemen. Nog orgineler, wel gewaagder :Y)


    Misschien, als ik iets echt ge-wel-digs zie. Tot dusver wil ik echt gewoon zwart, omdat ik het gewoon zelf heel mooi vind. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik wil mijn eigen trouwjurk ontwerpen. Maar met deze zou ik het ook doen! Hij is echt ongelooflijk prachtig!


    Forever.

    Apart om in te trouwen, ik vind hem zo raar naja


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Before schreef:
    (...)
    Zwart is een rouwkleur --'

    Niet in elke cultuur :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hij is wonderful <3
    Maar zelf zal ik er niet in trouwen, ik ga lekker oldschool in wit ;P
    Als ik ooit trouw, maar dat duurt nog wel even.


    If you really believe in yourself, you don't have to bring other people down • Quinn Fabray | Glee

    Cayenne schreef:
    Apart om in te trouwen, ik vind hem zo raar naja


    Wat is er zo raar aan dan?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ikzelf zou nooit trouwen in het zwart... maar deze jurk laat me toch twijfelen. :')
    Hij is prachtig!