• Ik wil dus volgend jaar heel graag in een donkere kleur trouwen, waarschijnlijk zwart en ik zag net deze jurk ... En ik ben denk ik op slag verliefd nu! :9~



    Wat vinden jullie? ^^


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)


    Hahaha, das lief. Misschien als heel Q meedraagt dat we er komen. :'D
    Maar goed, dat wordt gewoon heel hard sparen en misschien ietsjes later trouwen dan gehoopt om alles rond te kunnen krijgen. :'D


    Hahaha, we gaan gewoon iedereen van Q dwingen om te betalen :Y)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Sevenfold schreef:
    Maar waarom willen de meesten zo graag in het wit? Oké, traditie, maar het is al traditioneel genoeg als je gáat trouwen (en dat weet te blijven) in deze tijd ... Denken jullie jezelf nooit buiten de box, in andere kleuren en omgevingen? Waar zwart geen doodse kleur is, maar precies wat jij wilt dat het betekent?


    Ach nee, ik heb helemaal niets tegen het breken van tradities hoor. Maar ik heb altijd gezegd dat àls ik trouw, want dat doe ik waarschijnlijk niet, ik op de traditionele manier trouw. Met een witte jurk dus. Ik zie mezelf ook echt niet in een andere jurk trouwen dan in een witte. :9~ Maar ik vind jouw jurk nog altijd heel mooi hoor. :9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Stray schreef:
    Ik wil niet in donker trouwen (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Ach, 't ligt er maar aan waar je in gelooft of wilt geloven en waar jij waarde aan hecht. Zwart is toch voor Nederlanders een rouwkleur? So what, ik ga ook in 't zwart. Ik vind het gewoon een hele mooie kleur, zeker voor zoiets en ik ga toch echt niet dood of iets ergs doen, maar juist een heel bijzonder (voor mij dan) feest geven! *O*


    Idd, ik geloof er niet in, maar toch wou ik het gewoon zeggen.
    Ik zou later ook nooit in wit willen trouwen, ik vind dat zo wit D;
    & het is algemeen bekend dat wit bij mij niet wit blijft


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you