• Shirt 1
    Shirt 2
    Shirt 3

    Welke vinden jullie het leukst/mooist ? (:


    Forever.

    1 of 3 ;D


    We can't spend our lives waiting to live.

    Sorry, niet mijn smaak

    Wrm is deze omhoog geschopt?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    1 of 2 :) Ik draag zulke dingen ook maar ik haal ze van de Large.nl


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    1 die heb ik besteld:P


    You can't not look cool with a crossbow.

    Die eerste (H)

    3e.


    None but ourselves can free our minds.

    Fellatio schreef:
    Wrm is deze omhoog geschopt?

    Waarom zeur jij daar toch altijd over? -Je zegt het haast bij alle forums die omhoog worden geschopt.


    Forever.

    Padalecki schreef:
    Ik vind ze eigenlijk allemaal niet mooi, maar als ik moést kiezen... dan toch shirt 3.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Roswell schreef:
    (...)
    Waarom zeur jij daar toch altijd over? -Je zegt het haast bij alle forums die omhoog worden geschopt.


    Nou sorry hoor ;)
    Want die topics zijn volgens mij zonder reden omhoog geschopt en ontiechelijk irritant aangezien het op een topic is over een vraag waar de topic starter al een antwoord op heeft -.-

    Misschien in dit geval niet maar in die andere wel ;)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 21:17 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Die zijn echt zo cool (:
    ik zou ehmm, voor 2 gaan..


    Only those who listen can hear

    Fellatio schreef:
    (...)

    Nou sorry hoor ;)
    Want die topics zijn volgens mij zonder reden omhoog geschopt en ontiechelijk irritant aangezien het op een topic is over een vraag waar de topic starter al een antwoord op heeft -.-

    Misschien in dit geval niet maar in die andere wel ;)

    Maar deze vraag is meer een mening-vraag. Dus ik snap niet echt het probleem, haha (:


    Forever.

    Roswell schreef:
    (...)
    Maar deze vraag is meer een mening-vraag. Dus ik snap niet echt het probleem, haha (:


    Mweh, omdat ik er sjaggi van word XD aangezien 1 topic omhoog in geschopt over een vraag hoe ze dr haar wilt want ze gaat morgen naar de kapper en dan reageren dr mensen terwijl ze al een topic had gemaakt over hoe het is geworden.
    & Eentopic over ongesteld.. ruim 2 weken geleden.. dus ik denk dat ze wel weet of ze toen voor et eerst werd of niet XD

    Val zulke dingen word ik gwn sjaggi van :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De derde, die andere twee vind ik minder mooi (:


    Destroy what destroys you.

    Padalecki schreef:
    Ik vind ze eigenlijk allemaal niet mooi, maar als ik moést kiezen... dan toch shirt 3.


    I love BTR and One Direction!