• Niall, Harry, Liam, Louis & Zayn

    Hier een algemeen topic over One Direction omdat ze geweldig zijn!(H)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Think, it's the new sexy.

    Glimpse schreef:
    (...)
    Harry op de muur is niet eng, dat is freaking awesome! <3

    Ja echt wel, ik heb hem nu al zo'n 5 keer geprojecteerd. >.<


    And in that moment, we were infinite.

    Ben ik de enige die ze niet kent? o.o
    - heeft onder een steen geleefd -


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    IRISH schreef:
    (...)

    Nooo, dat kan toch niet? :')
    Want hier:


    Is hij nog zo'n kindje met blond haar en het lijkt me zo onwaarschijnlijk dat hij toen al zijn haar verfde. :')


    Neeee, dat is echt, er zijn ook foto's met hem met donkerbruin haar, alleen kan ik ze even niet vinden, ik zal er naar zoeken, iig. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    HARRY!!!:9~:9~


    You never fail, unless you keep trying...

    Rum schreef:
    Ik houuuuuuuuuuu van One Direction. :9~


    Hope is the only thing stronger then fear


    Fuck yeah.


    JDN.


    What's so bad about being different?

    Foolish45 schreef:


    Kijk 1 minuut naar de gele stip en dan zie je Harry op de muur!!


    Omg het werkt, maar ik word er scheel van, haha.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Rum schreef:
    Ik houuuuuuuuuuu van One Direction. :9~


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    stuk voor stuk zijn ze uniek, hun stem, stijl, looks.. alles aan ze is gewoon perfect. ze zijn geweldig in alles wat ze doen. jaa, ik heb one direction infection & ja ik ben er trots op !


    i'm broken, do you hear me.

    OneChelsea schreef:
    stuk voor stuk zijn ze uniek, hun stem, stijl, looks.. alles aan ze is gewoon perfect. ze zijn geweldig in alles wat ze doen. jaa, ik heb one direction infection & ja ik ben er trots op !


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    OneChelsea schreef:
    stuk voor stuk zijn ze uniek, hun stem, stijl, looks.. alles aan ze is gewoon perfect. ze zijn geweldig in alles wat ze doen. jaa, ik heb one direction infection & ja ik ben er trots op !


    I like boys who drive cars too slow.

    OneChelsea schreef:
    stuk voor stuk zijn ze uniek, hun stem, stijl, looks.. alles aan ze is gewoon perfect. ze zijn geweldig in alles wat ze doen. jaa, ik heb one direction infection & ja ik ben er trots op !


    Think, it's the new sexy.

    OneChelsea schreef:
    stuk voor stuk zijn ze uniek, hun stem, stijl, looks.. alles aan ze is gewoon perfect. ze zijn geweldig in alles wat ze doen. jaa, ik heb one direction infection & ja ik ben er trots op !


    What's so bad about being different?

    Everdeen schreef:
    (...)

    Neeee, dat is echt, er zijn ook foto's met hem met donkerbruin haar, alleen kan ik ze even niet vinden, ik zal er naar zoeken, iig. (:

    Mogelijke verklaring: Zijn haar was vroeger heel blond, maar het verdonkerde gewoon (zoals bij de meeste wel gebeurd?), en hij begon het heel blond te verven in zijn oude kleur waardoor hij een donkerblonde/bruine uitgroei heeft? ;D