• Een tijdje geleden had ik al een topic geopend over OSL-stories, en nu heb ik eigenlijk wel een ideetje voor een story over hen (:
    Nu wil ik graag weten wat jullie ervan zouden vinden als ik deze story zou beginnen.

    Op een dag verandert het leven op aarde compleet. Niemand weet wat er gebeurd en wat hen te wachten staat. Alle ouders verdwijnen en later ook de kinderen. Als Nina 's avonds laat thuiskomt van een vriendin, zit haar broertje in paniek op haar te wachten; hun ouders zijn weg. De hele tijd probeert Nina ze te bereiken, maar tevergeefs. Als ze contact opneemt met haar vriendin Fenne komt ze erachter dat alle ouders zijn verdwenen. Zij en haar broertje zijn doodsbang voor wat er met hun ouders is gebeurd en ook voor wat hen te wachten staat. Dan verdwijnt haar broertje ook, als ze hem één seconde uit het oog heeft. Nina besluit, samen met haar vriendin om onder te duiken, aangezien zij één van de weinigen zijn die nog over zijn op aarde. Op haar onderduikadres aangekomen, een groot huis midden in het bos, waar niemand ooit komt, ziet ze dat er nog vijf andere onderduikers zijn. De vijf leden van Only Seven Left.


    Het wordt dus een beetje fantasy, door wat er in de wereld allemaal gebeurt in het verhaal. Ik probeer het ook zo te schrijven dat OSL net zo goed geen beroemde personen hadden kunnen zijn. Ze spelen ook geen enorme rol in het verhaal, Nina en Fenne zijn in het verhaal de belangrijkste hoofdpersonen. Ze proberen er zeg maar met z'n allen achter te komen wat er op aarde is gebeurd en ze proberen hun familieleden te vinden.

    Wat denken jullie, zal ik het doen of niet? En willen jullie het lezen of niet? Please tell me! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    De Story: Nothing is what it seems.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 21:17 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    1.1


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)