• Ik vind sommige mensen hier op Quizlet zo grappig hè!
    Dan zijn ze 14 of jonger en dan zetten ze bij een verhaal neer:

    'Pas op. Dit verhaal gaat verder dan alleen zoenen'

    Dan lig ik gewoon in een deuk xd.


    To infinity and beyond •

    Omentherise schreef:
    'Dan zijn ze 14 of jonger', dan ben jij daar natuurlijk dik overheen met 15 jaar of zoiets? Is dit niet hetzelfde als in de stad kinderen uitlachen omdat ze klein zijn?


    Ben bijna 17, sorry hoor.. Je hoeft niet direct zo aanvallend te reageren.


    To infinity and beyond •

    Wahaha, en er zitten ook mensen op twitter die dan dingen daarvan overplaatsen naar quizlet ;x #slajezelf


    Kill them with kindness.

    Sommige mensen zijn op 14 jarige leeftijd al volwassener op dat gebied dan een 16 jarige hoor (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nee maar het is wel zo dat sommige kinderen gewoon verder zijn dan anderen. Je hebt gewoon 14 jarigen die verder zijn. Nu zeg ik niet dat ik dat ben op dat vlak. Maar ik heb er zelf eerlijk gezegd een beetje een hekel aan als mensen zeggen: 'Oh, dat kun jij nog helemaal niet weten, je bent nog maar 14' terwijl sommigen van 14 jaar meer mee hebben gemaakt dan anderen. Maar okeei, ik begruip de humor, want de manier waarop is wel hilarisch ^^

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 18:41 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    In mijn stories gaan ze nooit verder dan zoenen dus ik voel me niet aangesproken. (a') Best wel triest eigenlijk. o_O


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Of ze maken een nieuw account aan waar niemand ze kent en doen alsof ze zestien zijn...


    Olive

    Avifors schreef:
    Whaha. Oké, eigenlijk vind ik het wel grappig. waarom lach ik leeftijdsgenoten uit? o___O


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Authors schreef:
    Of ze maken een nieuw account aan waar niemand ze kent en doen alsof ze zestien zijn...


    Doen ze dat echt?


    To infinity and beyond •

    Authors schreef:
    Of ze maken een nieuw account aan waar niemand ze kent en doen alsof ze zestien zijn...


    Okeei, dat is wel echt triest.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Backyard schreef:
    #dit #is #geen #twitter #maar #oke

    Backyard schreef:
    #dit #is #geen #twitter #maar #oke


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ja, sommigen zetten idd ook neer: 16+ terwijl ze dat zelf nog niet zijn x)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Omentherise schreef:
    'Dan zijn ze 14 of jonger', dan ben jij daar natuurlijk dik overheen met 15 jaar of zoiets? Is dit niet hetzelfde als in de stad kinderen uitlachen omdat ze klein zijn?

    excusez-moi, maar ik geloof dat zij 16 is en niet 15, en niemand heeft trouwens om jouw aanvallende reactie gevraagd


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Moeten ze zelf weten. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Levine schreef:
    (...)

    Doen ze dat echt?


    Uhu, heel veel, je zou nog verschieten :')


    Olive