• Ik vind sommige mensen hier op Quizlet zo grappig hè!
    Dan zijn ze 14 of jonger en dan zetten ze bij een verhaal neer:

    'Pas op. Dit verhaal gaat verder dan alleen zoenen'

    Dan lig ik gewoon in een deuk xd.


    To infinity and beyond •

    Faal! Zeker als ze een verhaal dan ook nog 16+ maken.. :')


    I was an angel living in the garden of evil

    Pyro schreef:
    Sommige mensen zijn op 14 jarige leeftijd al volwassener op dat gebied dan een 16 jarige hoor (:


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Dat vind ik niet echt raar? Ik bedoel, ik ken best wat mensen die op hun 14e al sex hebben gehad. En als ze het leuk vinden om daar over te schrijven, dan laat je ze.
    Wat ik wel raar vind, is wanneer mensen verhalen op 16+ zetten terwijl ze zelf 14 zijn, dan vind ik dit (van het topic) een betere oplossing.


    As travars

    C18 schreef:
    Oke.. Ja dat kan:]


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Avifors schreef:
    Whaha. Oké, eigenlijk vind ik het wel grappig. waarom lach ik leeftijdsgenoten uit? o___O


    We accept the love we think we deserve.

    Ik trek me nooit iets aan van 16+ tekentjes of 'Dit verhaal gaat verder dan alleen zoenen' of dat soort dingen, ook al ben ik 13 (krul)


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    YingYang schreef:
    Ik trek me nooit iets aan van 16+ tekentjes of 'Dit verhaal gaat verder dan alleen zoenen' of dat soort dingen, ook al ben ik 13 (krul)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Atmosphere schreef:
    Dat las ik ook bij een verhaal idd :'D!

    Dat vind ik stiekem best schattig. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'