• Naar aanleiding van de suggestie van ReinaxRamos, hier een sticky-topic om al jullie tips tegen verveling in te plaatsen! Ik zou zeggen; leef je uit met de meest creatieve tips die je hebt en zorg er voor dat niemand zich meer hoeft te vervelen _O_


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    handig

    Probeer iets met je haar. (youtube: How to do filmpjes?)


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    ga :
    -lezen
    -op de computer
    -leer het blinde alphabet uit je hoofd
    -leer het morse alphabet ut je hoofd
    -maak je huiswerk voor school
    -ga je broertje of zusje irriteren:)
    -pak een blaatje en kleurtjes en maak met een beweging door het hele blad lijntjes
    -neem de benenwagen en probeer een muur op te lopen:)))))))))
    -pak een sok en maak met behulp van een stift een handpop.
    -ga langs huizen in je dorp en tel hoevel nee ja , nee nee stickers er op de deur zitten.(geloof me daar ben je nog wel effe mee bezig:) )
    -pak een papiertje en ga gekke vormpjes in je papiertje knippen.
    -ga naar buiten en bel aan in de straat en ren dan weg:)
    -pak its waar doperten door heen kunnen met ongeveer de lengte van een rietje:)
    ga dan naar buiten en sta achter de bosjes.
    doe doperten in het rietje en spuug ze naar mensen of riiteer ze om dat tegen zijn/haar raam te tikken.
    ( diepvries doperten werken het beste:) )
    en volgens mij zijn dat wel genoeg dingen om je dag te vullen:)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Hier ga ik altijd heen (krul), heerlijk om een saaie dag mee te vullen (:

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 18:25 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    ga naar een pretpark toe
    zet de tv aan
    zet muziek op
    ga verhalen lezen op Q.
    ga quizen/polls/vragenlijsten invullen op q.
    ga een spelletje bedenken (bijv. ganzenbord - maar dan eigen versie)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Serophina schreef:
    Ga met je hond wandelen (als je er één hebt)
    =)


    of laat mijne uit :D *hoef ik het niet te doenXD*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    -lees iets
    -maak een tekening
    -bekijk een aflevering van je favoriete serie
    -bak een cake,...
    -luister naar muziek
    -maak je nuttig voor school

    Verzin een dans, maar ja, dat doe ik overal.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ren met je beste vrienden naar buiten en schreeuw; "WHERE IS MISTER BOBO???!!!!"
    Je ligt gegarandeerd plat


    Do you ever wonder if the stars shine out for You? No Doubt

    Ga op eenhoorn jacht, na mijn geboorte ben ik begonnen en ik heb nog niks kunnen vinden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ruim je kamer op en doe dingen die van je ouders al heel lang moeten.
    Was de auto, doe boodschappen of spreek iets af met vrienden ^^


    26 - 02 - '16

    Ik verveel me op het moment echt dood, Quizlet is een beetje dood, ik heb geen huiswerk meer, mijn boeken liggen allemaal bij mijn moeder of in mijn kluisje. Ik zit daarom hier ff te kijken en heb zin om plotseling zelf wat te bedenken.
    Ik woon in een vroegere villapark, het is nu een woongebied, gelukkig, maar er is hier niks te doen -op een tennisbaan, jeu de boules baan ding en open zwembad na-, winkels zijn drie kwartier fietsen verderop en daar heb ik geen zin :p
    dus, wat ga ik doen?
    - Topics die nutteloos zijn, of die je aanspreken gaan lezen.
    - Pak het boek van je broer af en ga lezen
    - ga met gifboom plaatjes maken :P
    - Kijk disney films :D
    - Lig op de bank en staar op je computer, hopend op een bericht op een van je rpg's op quizlet die allang dood zijn
    - maak een nieuwe rpg op quizlet
    - Ga vele vlechtjes in je haar maken en ze de volgende dag of dezelfde dag nog er uit halen, ben je echt lang mee bezig. Natuurlijk kan je ze ook laten zitten
    - Maak ontzettend veel foto's met je webcam/camera van jouzelf alsof je danst en zet er een liedje onder :D
    - Kijk Potter Puppet Pals :P
    - doe de vogeltjes dans :D
    - Leer Elle me dit van Mika uit je hoofd .(:
    - Speel Magic Piano op iphone/pad/pod touch. Je verdoet je tijd en het is echt leuk :P
    - lees vlak voor je gaat slapen Het van Stephen King / of Mobiel van Stephen King als je bang uitgevallen bent, je hebt een slapeloze nacht :Y)
    - Als je niet hebt geslapen daardoor heb je overdag weer wat te doen, slapen dus!
    - Begin een verzameling van vierkante steentjes en ga buiten op zoek.
    - Eet een koekje :9~
    - Maak zo´n lijstje als dit :D
    - Erger je dood aan iets of iemand
    - Kook iets, weet niet wat, maar maak iets. Zoek op internet leuke recepten op van iets wat in het seizoen bast. Winter is iets warms, Zomer een simpel ijsje of zo, dan heb je geheid pret en het is nog lekker om op te eten ook.
    - Geef je zelf - en misschien iemand anders als die er is- een totale make-over met van alles en ga dan een kookprogramma maken. Heb ik ooit gedaan met mijn broer, we gingen soep maken en alles mislukte, expres natuurlijk. Als je dat later nog terugkijkt, geniaal (:
    - Word net als ik Duran Duran fan, het is te gek :D
    - Ontdek dat de jaren 80 geniaal waren en waan je zelf in de jaren 80. Kleed je als de mensen van toen, gedraag je zo en hoop dat je niet wordt uitgelachen.
    - Lees mijn verhalen (:

    Veel succes allemaal met je niet meer vervelen <3


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    pimp je kamer :) superleuk, dan voel je je als herboren en heb je een leuke kamer. Plak foto's van jou en je vriend(innen) ofzo op. :)


    Squirrel

    -luister muziek
    -doe mee aan een rpg
    - lees verhalen op quizlet
    -kijk tv
    -spreek met vrienden af
    -ga iets sportiefs doen
    -lees topic's
    - ga iets maken
    - richt je kamer opnieuw in

    maak een toverstok :9~
    leer dan toverspreuken met hun bewegingen uit je hooft, en oefen!

    ik oefen elke dag o pde Wingardium Leviosa spreuk.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.